VDL STUD hengstenshow.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Adriana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:08

Sydney vond ik een indrukwekkend paard, maar idd zijn voorbeen techniek mag beter.

Douglas vindt ik zeer zeker niet lelijk, ik heb hem goed van dichtbij bekeken en hij heeft super veel vermogen.
Of hij economisch in de proef gaat springen is vraag 2, in Zwolle viel hij me ook niet tegen. Dus het kan goed gaan.

Landlord viel me tegen in de nafok en zowel als hemzelf. Maar ik heb een video fragment van een vriend uit de USA van vorig jaar en daar liep hij veel soepeler, dus ik denk dat hij vast heeft gelegen ofzo.

Indorado, Carolus II, Indoctro en Corland konden mij veel meer bekoren en ook Chin Chin.

Ik heb geen favoriet.

rayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 06:33

Mijn foto´s van Matterhorn (tenminste de best gelukte..)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 07:31

Jippie Matterhorn
ik vind het een fijne hengst, baalde er echt van dat ze niks van zijn nafok lieten zien, heel erg jammer, want hij heeft het wel inzich, maar ze laten niks van hem zien

rayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 08:04

Vond ik ook erg jammer, en ik had m graag onder het zadel gezien!!
(we hadden onze nakomelingen wel even kunnen showen!!)

Biertabje

Re: VDL STUD hengstenshow.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 08:13

Miss_Petit schreef:
Wat mijn opvalt dat sommige bepaald commentaar geven... dan kijk ik in hun profiel of wat posten...

Toch apart wat sommige vinden, en anders willen zien, maar dat ik mij toch afvraag met wat voor (roze) bril zij naar hun paarden kijken

volgens mij kan je zulke grote talenten niet bepaald vergelijken met eigen dieren als ik dat zou gaan doen, dan zijn al die hengsten wereldtalenten en dan heb ik een shetlander

en misschien wil men juist compenseren door wat zij een goede hengst lijken te vinden uit te zoeken?!

iedereen heeft zijn eigen mening, of we er nu verstand van hebben of niet

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 08:31

rayo: jah heel erg jammer, maar wij hebben beide een mooie nakomeling van hem

Biertabje: helemaal met je eens

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 10:07

uh Rayo leuke foto's

biertabje ik moet zaterdag na jou dressuren grappig

heb je al eerder dressuur met dat paard gedaan?

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 10:17

Ik had Matterhorn ook graag onder het zadel gezien. (heb zelf ook een nakomeling van hem)

Over Douglas: Ik denk dat we een hengst met veel vermogen wel goed kunnen gebruiken in de huidige merriestapel.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 10:47

XlucienneX schreef:
uh Rayo leuke foto's

biertabje ik moet zaterdag na jou dressuren grappig

heb je al eerder dressuur met dat paard gedaan?

ik zag het ja ik zal vanmiddag even bellen of ik die 2e proef ook kan rijden, want zo te zien is het maar 1x springen

ik heb met haar een paar proeven binnen gereden, ze moet nog veel leren, dus verwacht er maar niks van en zeker tussen bordjes, eerste keer buiten, geen idee wat ze doet... ik zie me zelf al over het terrein vliegen

gait

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:39

Landlord had inderdaad vastgelegen in de stal. Hij had ook allemaal schrammen op achter en voorbenen. Hij liep van achter ook niet egt fijn moet ik zeggen. Maar ik vind het een goede hengst..de veulens vielen mij ook niet tegen.

Difje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:22

het was echt super met hold up premie en ik krijg van discovery een veulentje die over 2 maanden geboren wordt en ik heb een 2 jarig veulen van sydney en ik heb een paard van oramè(5 jaar) en nog 2 maar die zaten er niet bij

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:23

Wij krijgen begin mei een Oramé veulen uit een French Buffet xx, ze is al heel erg dik, we denken dat er echt een joekel uitkomt

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 15:11

nou het was geweldig zaterdag! oh wat heb ik genoten, en vooral van orame en douglas vondt ik ook echt super.
vindt discovery echt gaaf die was alweer veel mooier geworden dan vorig jaar, ik zal mijn foto;s ff uploaden

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:06

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:39

Afbeelding

Carolus II

Afbeelding

Stamvaders en de opvolging staat klaar

Afbeelding

Prachtig paard!!! Werkelijk, alleen hetzelfde probleem als bij Libero H de benen zijn kapot! Chin Chin heeft alleen heeeeeeeel veel geluk met zijn box!!!

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:40

Daar stond ie alleen vandaaag ff in, anders niet, hij staat andrs in een gewone box waar de andere ook in staan, tenminsten zo was het toen ik daar werkte, want die box is toch nog echt het stekje van Nimmerdor, ookal is hij er niet meer.

Mooie foto's

Er werd ons vertelt dat Douglas goed op een bloed merrie past, dus als alles goed verlopt met deze bevaling, word het misschien wel een kleine Douglas voor volgend jaar

corland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 18:01

MiepprinZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 18:02

Leuk permanentje voor Pacific

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:04

Mooie foto's maar heeft Pacific nouh een luchtzuigers band om, of is dan een soort halster waarmee ze hem op de kar zetten, heeft wel 2 halsters om en een band

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:08

volgens mij is dat een gewone band want de ketting zit er ook aan vast

parouscha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:12

Elke keer als ik bij vdl was te kijken, stond chin chin gewoon in nimmerdor zijn box hoor

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:22

Dan is dat veranderd, maar mooi dat hij nu die super grote box heeft

lievenr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:42

ik ben ook geweest naar de vdl stud, wat zit die show toch ieder jaar goed in elkaar!

over de hengsten, er zitten echt goeie bij maar ook veel simpele hengsten naar mijn mening dan.
wie mij dit jaar echt kon bekoren is tenerife, die springt heel soepel, komt vlug van de grond, ik denk dat tenerife er één is om in de gaten te houden, verder kon radisson, indorado, carolus, corland, indoctro, chin chin me wel bekoren.

op de show van dit jaar sprongen er 3 hengsten echt uit voor mij, nl douglas, oramé en tenerife.

ff over douglas, ik vindt dat een super paard, ok op exterieur zijn er een aantal opmerkingen, maar wat een vermogen heeft die hengst

wat ik trouwens ook een mooi gebaar gebaar vindt van wiepke zijn die premies en huldigingen.

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:23

Jah altijd mooi moment voor de fokkers

Doordat er wat valt aan te merken op het extrieur van Douglas werd ons dus vertelt, niet door een van VDL maar door een andere kenner dat hij goed op volbloedpaarden past, nouh dat komt net mooi uit, wij hebben er eentje jammer dat hij niet in het KWPN staat in geschreven, dan maar regestratie B.

Denk dat iedereen wel helemaal weg was van Oramé wij ook

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:00

Kajanus schreef:
parouscha schreef:
Niels ja haha

Die heeft iets minder hengstenuitdrukking

Maar Niels je bent best een lekker ding hoor... en ik had je wel op Betsie willen zien rijden.....