Piaffe Ruitersport

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 14:06

Levy ik had een vraagje over de neusriemen die je verkoopt. Wat is precies het verschil tussen een full en een extra full? Gaat dat enkel om de lengte van het aansnoergedeelte, of is de neusriem zelf ook groter?

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:39

Ik heb helaas nog steeds mijn dekjes en frontriem niet....
Is voor mij ook echt de laatste keer dat ik er besteld heb, ze hanteren goede prijzen maar heb er nu zovee ellende van gehad dat het over is voor mij.

Erg jammer Snap best dat er ook mensen werken die het ongetwijfelt erg goed doen maar er worden mij te vaak fouten gemaakt.

_Sas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:06

Ik krijg nu mn geld terug, maar baal er wel van! Vond die dekjes juist zo mooi!

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:17

ik ben altijd heel erg begripvol, vorige keer had ik voor een stel kennissen dekens besteld en toen ging er ook al vanalles mis, toen heb ik echt nog lopen verdedigen, ja maa rnormaal gebeurd dat daar niet, etc.

Het is voor mij nu genoeg, baal er erg van maar heb nou zovaak gehad dat er dingen fout gingen, dat je zelf overal achteraan moest gaan, afspraken niet nagekomen worden.

Heb er gewoon genoeg van nu :'(

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:31

Ik heb helaas mn hoofdstel en bit ook nog niet binnen

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:07

ach kom op mensen, niet zo negatief, ik heb nooit, maar dan ook nooit problemen gehad, zelf als ze zitten te eten, kan je ze nog storen

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:13

niet zo negatief? Nou sorry, maar als je alles had gehad wat ik ermee heb gehad dan was je er ook klaar mee geweest denk ik zo.

Ik spreek niet over 1 voorval namelijk.

Ik heb ook heus wel mensen aan de lijn gehad die het heel vervelend vonden, en het gelijk gingen regelen etc.
Maar dat is het hem, er wordt niks geregeld, of te laat, of niet goed en je moet er steeds zelf achteraan.
Het zijn super aardige mensen, maar daa rheb ik dan weinig aan.

ik ben wel de laatste die gauw ergens genoeg van heeft maar nu was mijn emmer toch echt overvol en is de druppel eroverheen.

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:20

Ach Carolien...ik dacht dat we een heel leuk en netjes gesprek gevoerd hebben met jou vanmorgen?
Volgens mij hebben we daarin een overeenstemming bereikt dat we ervoor gaan zorgen dat jij voor vrijdag je spulletjes hebt?
Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers, en als die dingen niet op tijd kunnen leveren, balen wij daar ook van.
Bovendien hebben we je netjes terug gebeld gisteravond, en vind ik dus de dingen jij nu oppert niet helemaal fair.....

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:32

inderdaad! ik heb ook weleens wat besteld (was gewoon bij ruitersportzaak hier) en ze hadden beloofd dat ze het binnen een week hadden. uiteindelijk duurde het drie weken, maar dat kwam doordat de leverancier een foutje had gemaakt. nou ja, dat kan toch gebeuren. ik heb er laatst weer wat besteld, duurde ook langer dan de bedoeling was. maar ze hebben wel netjes gebeld toen het binnen was.

sorry, gaat wel over een andere zaak maar ik snap het wel.

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 22:07

Ik kan me indenken dat je dan ontevreden bent, maar zoals je leest zijn er ook genoeg tevreden klanten. Jammer dat het dan net jou moet overkomen...maar zoals je leest gaat het ook vaak genoeg wel goed

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 22:37

Levy schreef:
Ach Carolien...ik dacht dat we een heel leuk en netjes gesprek gevoerd hebben met jou vanmorgen?
Volgens mij hebben we daarin een overeenstemming bereikt dat we ervoor gaan zorgen dat jij voor vrijdag je spulletjes hebt?
Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers, en als die dingen niet op tijd kunnen leveren, balen wij daar ook van.
Bovendien hebben we je netjes terug gebeld gisteravond, en vind ik dus de dingen jij nu oppert niet helemaal fair.....

nee maar ik was even vergeten dat ik dus al eerder gebeld had met jullie, waarin ik speciaal gevraagd heb of het op voorraad was, en dat werd bevestigd!! Bovendien wordt er tot drie dagen toe gezegd dat iets onderweg is, wat dus absoluut niet zo is, ik zou een mail gekregen hebben die ik niet gekregen heb, en ik vind het toch een erg slechte zaak als het zo gaat zoals het gaat...

bovendien zie jij het nu wel heel zwartwit ik zeg toch duidelijk hierboven dat er ook mensen zijn die wel hun best doen??? Je leest dus duidelijk alleen het negatieve en betrekt dat gelijk op jezelf.

bovendien mag ik dan wel wat afgesproken hebben, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik er blij mee ben, en dat heb ik vanmorgen gezegd ook. Dat jij er niks aan kan doen wil nog niet zeggen dat ik netjes behandeld ben, want dat vind ik dus niet. Mijn moeder overigens ook niet, die was al pissed of dat ik uberhaubt die vrijdag afspraak nog gemaakt heb

En ga niet beginnen dat ik geen geduld heb gehad met piaffe, mijn halve pensionstal hier heeft er al de balen van, en ik bleef jullie aanbevelen hoor....

maar het houdt een keer op. En dat punt heb ik nu dus echt bereikt.

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 22:38

overigens, levy ik zal je even alle dingen pbén die inmiddels mis zijn gegaan....

Als je dan mijn ergernis niet begrijpt zegt dat meer over de winkel als over mij.

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 22:41

ik ben wel heel tevreden over piaffe.als ik iets bestelde maakte ik meteen geld over,en langer dan een week heb ik nog nooit hoeven wachten voor ik mijn spulletjes had.

RUBYWHITE

Re: Piaffe Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 22:56

zo is het maar net lorelei...ontevreden klanten hou je altijd. Ik ben altijd netjes behandelt door piaffe en ik adviseer mijn halve vrienden en kennissen kring om daar hun spullen te kopen. Heb nog nooit uit mijn directe omgeving klachten gehoord.

Mijn instructrice reed vandaag weer in haar BR jasje bij piaffe gekocht, dan zegt ze tegen mij "moet jij binnenkort niet weer eens heen voor een of ander setje" terwijl ze eigenlijk bedoelt "ik wil weer heen, ga je mee?"

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 23:35

even ter verduidelijking, mijn negatieve ervaringen zijn niet tegen levy gericht, zij kon aan beide situaties niks doen

Voor het geval dat een misverstand is.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 09:44

ik wacht nu al een poos op een setje, maar ik weet dat dit 2e week maart binnenkomt. Het zou hen ook al eerder geleverd zijn, maar je blijft afhankelijk van anderen.

De dingen die ik mee heb besteld waren er in ruim een week en ik meen te lezen dat bij eenmalige incasso dit ongeveer 10 daegn duurt (verzenden). Deze heb ik allemaal netjes binnen
Ook mijn vent had stiekum een bestelling gedaan voor peesjes en die had ik zelfs nog eerder binnen

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 09:55

Als je wacht op de stripe dekjes....heb ik een verrassing voor je vandaag

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 10:07

ik wacht ook nog op mijn HH dekjes

heb er verder geen haast bij, maar vraag me nu ook af of ze nog wel gaan komen

Jess_vH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:47

Levy schreef:
Als je wacht op de stripe dekjes....heb ik een verrassing voor je vandaag

Geweldig!
Julile zeiden al 2e week van maart, dus ga bij mijn brievenbus liggen de komende dagen

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 10:58

IK krijg net een mailtje van piaffe dat mijn pakkketje gister verzonden is en dat ze er een kleinigheidje bij gedaan hebben om het een beetje goed te maken Vind ik erg netjes!! Ik ben dus weer wat bijgedraaid

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 12:40

Ik heb nooit problemen met Piaffe gehad.
Had laatst een setje besteld maar was uitverkocht.
Kreeg een heel vriendelijk mailtje dat ik er iets anders voor in de plaats kreeg. En dat had ik de volgende dag meteen.

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 12:58

ik ga binnenkort weer naar de winkel, dus ik hoop dat ze de pin in de aanslag hebben

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:02

ik moet ook nodig weer heen

Ik heb een gave frontriem gezien (super bling bling )

Afbeelding
mjam

dan hoef ik niet een heel nieuw hoofdstel te kopen

nu nog iemand verzieren die mee wil(durft )

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:26

Ik heb wisselende ervaringen met Piaffe.
Heb destijds een Passier Gemini besteld, geld overgemaakt, vervolgens weken zitten wachten. Heb er een mailtje aan gewaagd, krijg ik keurig een e-mailtje terug of ik het ordernummer wil doorgeven. Ik heb vervolgens het ordernummer doorgegeven en niets meer op vernomen. Vervolgens heb ik ze maar even gebeld en ze wisten nergens van. Dit vind ik wel jammer, want zo kon ik weer van voren af aan beginnen. Vervolgens krijg ik ineens mijn geld weer teruggestort (zonder opgaaf van reden), heb er weer een mailtje aan gewaagd hoe het nu precies zit, maar heb nooit meer wat vernomen....
Een half jaar later heb ik toch maar weer eens wat besteld en had het binnen een week binnen. Ik denk dat er bij elke zaak wel positieve en negatieve dingen zijn. Ik sta namelijk ook altijd bij de verkeerde kassa in de supermarkt: OF de kassa gaat kapot, OF iemand heeft de groente vergeten af te wegen OF de kassarol moet vervangen worden OF er zit nog een onervaren dame achter de kassa (die er niks aan kan doen), maar ja zoals gezegd er is altijd wel wat aan te merken!

De groeten

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 14:22

Ik had van de week ook een mail gehad dat de vorige weekaanbieding uitverkocht was Pas na 5 dagen dat ik had besteld...
Ik kreeg deze mail:

De door u bestelde artikelen zijn vanwege de enorme aanvraag, helaas volledig uitverkocht.
Ik kan u in plaats van het bruine dekje, een rode aanbieden met bijpassende bandages.
U mag natuurlijk ook een ander artikelen voor de prijs van € 24,50 uitkiezen.

Ik wilde dan de dutch set er voor in de prijs (25,-) maar dat mocht toen plotseling niet meer... Dus ik heb m'n geld teruggevraagd, vond het niet zo leuk dat de dutch set er niet voor in de plaats mocht...

Ik heb al vaker wat besteld en soms duurt het wel een week of langer voordat ik het binnen heb. Bij andere webshops heb ik het altijd binnen 2 dagen binnen...

Ik ga nu maar wat bij ooteman bestellen.. kijken hoe de service daar is.

xxx