Nieuw! DE oplossing voor al uw problemen: de kaboutercursus!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EbbyT

Re: Nieuw! DE oplossing voor al uw problemen: de kaboutercur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:09

Beste kabouterfluisteraar,
Zou u niet de kabouters een migratiecursus kunnen aanbieden richting het sprookjesbos oid? Toen ik vanochtend mijn paard de prachtige blauwe puntmuts met L aanbood, schudde zei verontwaardigt haar hoofd. "In het land van mijn roots leeft iedereen met kabouters en elven te samen, het zijn geduchte tegenstanders. Veder is het binnenkort Kerstmis, en iedereen weet dat aan iedere rechtgeaarde ijslander (zoals ik) de kabouters cadeautjes geven. Ik speel enkel afentoe het spelletje mee, en als ieder paard gegrepen word toon ik solidariteit met hen door ook een sprintje te trekken."
Dit klinkt mij in de oren als een dubbelspion. Wat hiermee te doen, of hebt u ook een migratiecursus voor de hieraanwezige kabouters?
En wat word er gedaan als je op trektocht gaat? De plaatselijke kolonie uitnodigen om zich mee te verplaatsen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:51

Ik zat net de koersen van mijn aandelen te bekijken en kwam een bijzonder beursbericht tegen. Volgens mij nav dit topic...

Beursbericht: Sinds het openen van een topic op www.bokt.nl is de koers van het aandeel Tena buiten proporties gestegen. Ook de aandelen Kleenex en Sloggi lijken te profiteren van dit topic.
Volgens verschillende analisten staat het aandeel Tena nu op "strong buy" maar enkele twijfelende analisten willen het verloop van het Bokttopic afwachten voor zij advies geven.
De aandelen Kleenex en Sloggi staan op "Buy" en, volgens enkele analisten, op "Strong Buy" zolang het Bokttopic niet wegzakt.
Bron: www.beursduim.nl

Tja, wat wil je, met al die Bokkers die in hun broek piesen door dit topic...

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:54

hahahahhahaaha.....

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:56

ik ben het er wel mee eens dat veel ruiters ook de angst voor het treffen van een kabouter overdragen op hun paard. daarom is het van belang dat er niet alleen aan het paard gewerkt wordt, maar ook aan de vaardigheden van de ruiter. samen op cursus dus!

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 23:02

Wij van de Portugese kabouterbond willen graag in contact komen met de Nederlandse en Belgische kabouters, daar hun leven een stuk opwindender lijkt. We kunnen doen wat we willen, maar de Portugese paarden lachen ons alleen maar uit en dat is niet goed voor ons imago!!!

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 23:13

de eertse basis cursus is vooral voor de ruiter...

deze moeten zich inleven in de kabouter,dus moeten in ons kabouter pakket rondlopen
gaat dit goed,komen er paarden bij kijken....

verder alle tips zijn echt heel leuk,maar we hebben echt een zeer gedegen studie achter de rug,en zeker de bak en zigeunerkabouters werken EN niet mee,en zijn zeer vervelend en hardnekkig!!!

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 00:18

eerlijk gezegd een eye-opener, deze info. Kunnen kabouters paarden ook laten struikelen?
Kan Headshaken eigenlijk het afweren van kabouters zijn?
en bestaan er ook nachtkabouters die zich verbergen in schaduwen van bomen in de schemering?

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 00:27

jaa,we zijn blij dat we de mensen kunnen helpen....

kabouters kunnen zeker laten struikelen,daar zijn ze heel goed in,en ze graven ook kuiltjes in het zand,zodat een paard zich verstapt...

en ze kunnen heel goed klimmen,zeker de zigeuners,in bomen ,daken overal,dus ja,ze zitten ook in bomen,daarnaast zijnboskabouters heel veel in bomen te vinden,kijk maar naar de tekeningen,daar gooien ze ook met eikeltjes..

maar sávonds zijn de meeste kabouters flink lazerus,en dan vallen ze nogal weleens uit de bomen,daar schrikt dan weer een paard van,en hebben ze een lol..dit gaan ze dan weer expres doen,dus klimmen en laten vallen.

headshaken kan zeer goed door kabouters komen,als het geen allergie is,zijn het zeker kabouters...

Mortischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 09:01

Ik ben echt heel blij dat ik niet de enigste ben die kabouters kan zien!!!

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 09:11

, hilarisch

De vrouw die met kabouters fluistert . 'The Gnomeswhisperer'. Wanneer komt de eerste film uit?

Mortischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 09:32

Ik hoop snel,want ik ben erg nieuwschierig geworden!!

(kan je haar ook thuis laten komen??)

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 11:47

Ik heb ook nog wel een dringende vraag:
Slaan de kabouters alleen toe als er een ruiter op het paard zit?

Bij ons staan nl de paarden ook los in de bak vanwege een te natte wei. De paarden staan dan meestal met z'n allen in de achterste hoek terwijl tijdens het rijden hier, in precies dezelfde hoek, echt tal van kabouters te voorschijn springen.

(Ik noemde het altijd groene mannetjes maar nu realiseer ik me dat het onmiskenbaar om de bakkabouter gaat.)

Kaboutergoeroe HELP!!!!!

Hilli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 11:56

Ik heb nog wel een vraagje aan de cursusleiders... Zijn jullie ook op de hoogte van het bestaan van de zogenaamde 'kameleonkabouter'?

Anders dan de (even zoeken) zigeneurkabouter is het aan de kleur van deze kabouter duidelijk te zien dat het een kabouter is. En juist dat maakt m'n paard zo af en toe aan het schrikken.

Een kameleonkabouter ziet er uit als de rood/witte hekjes die in bermen staan om aan te geven waar het einde van de berm is. Of dat er een schepre bocht aankomt.

Voor andere kabouters heeft m'n paard geen angst, maar die kameleonkabouters... Hebben jullie daar een speciala training voor?

Mortischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 12:43

kweenie,denk je dat die bakkabouters zo ver van de bak wegdurven?
Ik hoop het niet,straks zitten ze ook in de stal!

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 12:46

er bestaan echt geen kameleon kabouters.....we hebben echt jaren studie achter de rug,en zelfs contact weten te leggen met de kabouters,en dit echt echt heel erg moeilijk...

en bakkabouters gaan niet weg bij een bak,kabouters die in stallen huizen,op daken,in plastik zakjes,dozen enz,heten zigeuners...dit is echt een enorme groep vervelende kabouters,en zijn zeer hardnekkig in hun bestaan

Mortischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 12:51

Ik ben geen zigeuner kabouter fan...

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 13:10

echt geweldig dit topic
hier zitten ook al zoveel kabouters..

Mortischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 13:35

hier ook,het lijkt wel een invasie!

Maar volgens kenners zijn ze er al JAAAAAAAAren.
Wij zagen ze alleen nooit,en gaven de paarden de schuld van hun vreemde gedrag...

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 14:29

Wij hebben ook last van bakkabouters. Ze bevinden zich voornamelijk in het slootje vlak naast de bak. Wsl een goede verstopplaats?

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 14:49

@Lusitana: Ik zal jouw verzoek doorgeven aan de heer Bouter van de Vereniging voor Alle Kabouters. Is er een contactadres in Portugal (bij voorkeur ook het e-mushroomadres erbij vermelden) voor hem?

@Kimmie en Kjoetie: Ik heb de heer K.A. Bouter van de VAK gisteravond kort gesproken en hij wilde een weloverwogen reactie geven over alle ontwikkelingen aangaande de kaboutercursus, inclusief de gevolgen die deze cursus heeft voor de kabouters. Hij hoopt mij vanavond van een antwoord te voorzien dat ik hier dan morgen zal plaatsen!

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 15:12

Doen jullie ook cadeau bonnen?
Is een leuk alternatief voor het eeuwige vaak verlepte bosje bloemen!
En hoe zit het met spoedcursussen?

Danielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 15:41

echt geweldig gewoon !!
( gaat zo nog even de rest leven zit op school en anders raak ik het straks nog kwijt!)
* wil zich ook wel aanmelden! *

Danielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:01

heb het gelezen..
en ik moet zeggen vind de cursus wel wat

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:49

*proest*

Boutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:37

Hoop voor Belgisch Limburg?
Weldra wordt in Hasselt Indoor Plopsaland geopend. Gezien de kabouters (ik vermoed zigeuners) ondanks de barre kou zich vooral achter verkeersborden schuilhouden de laatste tijd hoop ik dat ten minste enkelen van hen zullen beantwoorden aan de oproep om in ruil voor kost en inwoon (lekker warm) in Plopsaland te gaan werken. Er wordt ook een gratis omscholingscursus tot kinderschrikker aangeboden.