Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Steffie89 schreef:Ik heb nou ook een deken besteld. Alleen ik zat dus te denken. Als ik les heb, moet ik eerst door de bossen heen. Dan word ze toch metene lek gestoken. En met buitenritten?
Hoe doen jullie dat?
JewelFamke schreef:Er staat trouwens wel op het flesje: "alleen geschikt voor menselijk gebruik". Is dat een probleem of denk ik nu te mutserig?
xtwisterx schreef:Jeetje Essie, dat is dan nog een extra probleem voor jou! Ben je bezig met het rustig opbouwen van de weide uurtjes?
Het brengt een hoop zorgen met zich mee hoor, een paard houden.
Essie schreef:Zorgen zeker wel (mijn grote paard heeft chronische mok) maar goed zal ook niet zonder ze kunnen en wil er graag wat moeite voor doen! Mijn paarden geven me een hele hoop terug.
xtwisterx schreef:Tsjaah ik ben daar nooit zo moeilijk in... Mij heeft het alleen nog maar voordeel op geleverd...
Maar als je je er niet prettig bij voelt dan moet je het niet doen.
Als ze er op reageert dan moet je het niet meer gebruiken, en anders kan het echt geen kwaad.
Steffie89 schreef:Maar ik hoop dat de deken snel binnenkomt
Queengekje schreef:Nou hier gaat het redelijk... Met de deken geen last, maar zogauw de deken af is probeert hij elk moment dat maar kan te schuren. Ofja niet echt schuren, maar zijn hoofd naar achteren buigen en dan met de tanden... Maar hij doet door tot het bloed en das niet fijn dus
Steffie89 schreef:Ik smeer nou 3x in de week Klitwortel in. En volgens mij helpt dat wel. (even afkloppen)