Pony is verongelukt: wat een drama!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise

Re: Pony is verongelukt: wat een drama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:17

Mooi gedicht heb je geschreven Lachen

Het is verschrikkelijk en niet normaal...

Vonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:04

Nu alweer bijna 16 jaar later.

Vraag ik me af hoe het met Sanne en Manon gaat.

Ik heb me 16 jaar lang schuldig gevoeld, en wil alsnog een keer zeggen dat het me spijt. Dat ik zovaak eraan denk. Was ik die dag maar niet naar buiten gegaan. Was ik maar niet met de andere ruiters meegegaan. Ik had jaren en jaren ervaring met paarden. Reed wedstrijden en genoot elke dag van Vosje en Fleurtje, ik hoop dat ik via deze weg in contact kan komen met Sanne en Manon.

Groetjes Vonneke

Sjaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 20:08

Ik heb alleen de eerste pagina gelezen (wat dus zeer oud was) en de laatste post.
Ik reageer eigenlijk alleen maar om het topic een zetje te geven.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 20:26

Vonneke schreef:

Ik heb me 16 jaar lang schuldig gevoeld, en wil alsnog een keer zeggen dat het me spijt. Dat ik zovaak eraan denk. Was ik die dag maar niet naar buiten gegaan. Was ik maar niet met de andere ruiters meegegaan. Ik had jaren en jaren ervaring met paarden. Reed wedstrijden en genoot elke dag van Vosje en Fleurtje, ik hoop dat ik via deze weg in contact kan komen met Sanne en Manon.

Groetjes Vonneke

Maar wie ben jij in dit verhaal dan ?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 20:29

Lukasje schreef:
Maar wie ben jij in dit verhaal dan ?

De pony was met een meisje aan het buitenrijden.

Ik vermoed 'een meisje', en niet 'de leerling' (= eigenaresse?) in het verhaal.

Edit: Het is een heel oud topic & als ik kijk naar de accounts van de mensen die reageerde zijn ze de laatste jaren niet meer online geweest.
Laatst bijgewerkt door xDenies op 13-12-20 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 20:32

De TS is in 2009 voor het laatst hier online geweest. Misschien kun je het beste via via proberen. Wie kent deze mensen?!

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 11:54

Vonneke schreef:

Groetjes Vonneke

Wat ontzettend rot wat er gebeurd is, ik kan me voorstellen dat je er nog vaak aan denkt. Ze zijn inderdaad al een tijd niet online geweest. Misschien kan je nog proberen om een een email te sturen. Dat kan als je op het profiel klikt en dan 'stuur email'. Je weet natuurlijk niet of ze nog hetzelfde mailadres hebben, maar je kan het proberen