Sigaret roken op je paard????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:10

Misschien wel verstandig want mijn eigen paard wordt hierdoor maar weinig gereden Clown .

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:15

naomi wil toch nog even meezwaaien!
-houdt teugels in één hand en peuk in mond-

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:15

ik rijd ijs en gewoon en ik rook ook op MIJN paard
en op mijn ex bijrijd poonie ook
maar ja, dan moest ik koiboi(gurl in dit geval) spelen

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:21

Ik vind het echt niet kunnen, roken op een paard.
Ben sowieso geen fan van roken, maar dat terzijde Knipoog

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:53

Ik vorm dnek ik het perecte beeldvoor een western ruiter. Ik rook gewoon op mijn paard so what??? Ik wil het toch!?!?!?

Alsmijn telefoon gaat en ik zit in de galop dan neem ik hem ook op!
En tsjah alsmensen dat niet kunnen of willen zien. Draai je om!

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:00

Wat is dat nu?
Ik wil het toch? en je paard dan???
Dat vindt ik niet kunnnen!
Vindt roken sowiezo stom, vies en nie lekker .
Wat is het nut van roken op een paard?

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:05

moeshie schreef:
Wat is dat nu?
Ik wil het toch? en je paard dan???
Dat vindt ik niet kunnnen!
Vindt roken sowiezo stom, vies en nie lekker .
Wat is het nut van roken op een paard?

wat heeft je paard er nou van last van als jij rookt Verward
blaas je het in zijn neus gaten zeg ik oke
maar als je erop zit
lijkt me niet dat die paarden het erg vinden
ze hebben dan toch ook lekker pauze Tong uitsteken

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:06

en het nut tja verslaving he *LOL*
dat heb ik nou met patat daar ben ik verslaafd aan Vingers aflikken
nut nee niet echt maar wel lekker mmm
krijg nu al weer honger *LOL*

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:41

Haha! een patatje heb ik ook al eens op mijn paard gegeten, bij de mac drive, who cares. Sommige mensen nemen de dingen veel te serieus, jeetje het leven is maar zo kort en je opnaaien over ruiters die op hun paard roken, gewoon tijdverspilling. Laat iedereen toch doen waar ze zelf zin in hebben

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 05:55

lekker hoor patatje tijdens je buiten rit
als ik een kraampje onderweg tegen komt kan ik er niet gewoon langs rijden Haha!
wel heeeel gevaarlijk hoor een patatje eten op je paard Tong uitsteken
maar er naast staan nog veel gevaarlijker want dan ben je ,
je patat kwijt, paard houd ook wel van een patatje Kwijl

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 08:42

vrolijk schreef:
lekker hoor patatje tijdens je buiten rit
als ik een kraampje onderweg tegen komt kan ik er niet gewoon langs rijden Haha!
wel heeeel gevaarlijk hoor een patatje eten op je paard Tong uitsteken
maar er naast staan nog veel gevaarlijker want dan ben je ,
je patat kwijt, paard houd ook wel van een patatje Kwijl

Daarom blijf ik er ook gewoon opzitten Haha! ikm deel altijd wel mijn ijsje met hem

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:03

smax schreef:
Daarom blijf ik er ook gewoon opzitten Haha! ikm deel altijd wel mijn ijsje met hem

dat doe ik ook

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:52

Ik vind roken op een paard 'not done', sowieso niet in de buurt van paarden...als je staat te kijken bij de buitenbak tot daartoe maar dan nog.

Ik vind het niet leuk dat het cafetaria vol rook hangt, maar als dat mij niet aanstaat moet ik m'n boeltje maar buiten pakken en in de kou gaan zitten Heb ik iig geen problemen mee, kan begrijpen dat de mensen ergens willen roken.

Als niet-roker zou het voor mij natuurlijk handig zijn dat er nergens gerookt mocht worden, heerlijk zeg... maar ach we zijn met zovelen op de wereld...Zolang er maar optie w gegeven meeroken of niet, moeten we allemaal maar rekening houden met mekaar.

Bijvoorbeeld roken op een perron vind ik daarom niet echt zo aangenaam, en ben blij dat dat verboden is nu (je moet toch op je trein kunnen wachten zonder vergast te worden Haha! ) Maar dat gaat een beetje off-topic *kuchje*

Over dat schadelijk zijn voor een paard dat is het wel degelijk lijkt me, als mensen buiten roken op het perron heb ik dat zelf vaak genoeg mogen ervaren >.< Zo roken ze immers passief mee.
Of het schadelijker is voor een paard dan voor een mens weet ik niet, maar dieren hun zintuigen zijn sowieso scherper maar ook gevoeliger dus de kans is er...

In ieder geval ik vind het dus niet kunnen, maar ieder het zijne

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:11

Ik vind het een zeer ordinair gezicht. Moet ook bekennen dat ik het nog nooit gezien heb ( ben ik even wereldvreemd Verward) Zelf rook ik helemaal niet trouwens.

Ik rook, eet, drink en bel dus niet te paard, heb het veel te druk met lekker rijden. Op een buitenritje neem ik weleens een flesje water mee that's it.

Bij ons op het stal en de terreinen wordt ook NIET gerookt, helemaal terecht in mijn ogen, lekker houen zo Knipoog

Mocht er een verzorgster oid voor Timmie komen wordt er ook niet gerookt, bij deze Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:19

ik vind het alleen al ontzettend ordinair staan...
maargoed iedereen mag doen wat ie wil met zijn eigen paard en gezondheid.. bij mijn paard in de buurt wordt zoiezo niet gerookt Misselijk

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:27

sommige mensen reageren hier wat overdreven vind ik, het is niet als of we de paarden mee in de kroeg nemen, vaak ging het hier om roken op het paard tijdens een buiten rit.

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:40

Quote:
Niemand hier op ooit op een westernstal geweest daar is het een onderdeel van het ritueel westernrijden.Inrijden roken,tussendoor even stappen roken,en ja de paarden worden ook uitgestapt dankzij een sigaret.
De bak zag eruit als een grote asbak vol peuken en er waren paarden bij die geen ijzers hadden en schroeiplekken onder hun hoeven hadden.
Maar moet kunnen he

Maareh dan ben ik dus geen western ruiter???
En de rest bij ons op stal dus ook niet!
Want bij ons is het dus verboden om in de buurt van de paarden (de stallen de binnebak) te roken!.
Er hangen over al stikkers! en asbakken! dan weet ik meteen waarom onze paarden geen verschroeide hoeven hebben! Wij rijden wel op een western zadel en met western spullen ,maar wij zijn gewoon een namaak stal dat is het! of niet?> ik denk dat de geene die dit geschreven heeft maar eens op een aantal western stallen moet gaan kijken!
en dan nog een keer een oordeel moet gaan geven want het is gewoon te gek dat western met roken hand in hand zou gaan!
dat is hetzelfde als dat sommige mensen die niet weten wat western is denken dat je alleen maar aan rodeo doet!

hoogachtend een beledigde western fanaat!

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:41

oja en ik vind ook dat mensen die roken op hun paard of dit nu engels of western is ze dit zelf mogen weten of niet dan?

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:32

ja de eigenaar van de stal waar ik rij draait zelfs sjakkies (hoe je het ook schrijft Tong uitsteken) op d'r paard en dan rookt ze ze uiteraard op..

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:48

laukjefreak schreef:
Quote:
Niemand hier op ooit op een westernstal geweest daar is het een onderdeel van het ritueel westernrijden.Inrijden roken,tussendoor even stappen roken,en ja de paarden worden ook uitgestapt dankzij een sigaret.
De bak zag eruit als een grote asbak vol peuken en er waren paarden bij die geen ijzers hadden en schroeiplekken onder hun hoeven hadden.
Maar moet kunnen he

Ja deze opmerking vind ik dus ook nergens opslaan, dan zal je toch echt eens bij ons op stal moeten kijken.. er word misschien wel gerookt maar dit MOET absoluut buiten en de peuken worden weg gegooit gelijk!
Dus inprecipe zoals op een "dressuurstal" wat natuurlijk altijd harstikke perfecte stallen zijn met mooie paardjes die in een krul getrokken worden met een slofteugel Verward en altijd peeskappen en bescherming om moeten.. want stel je voor dat ze iets beschadigen!! oja en vergeet de scherpe sporen niet, want anders loopt je paard niet goed door natuurlijk!!
en alle dressuurruiters die als ze buiten rijden zoiezo hulpteugels om moeten omdat ze hun paarden anders niet langzamer kunnen laten lopen en terug krijgen. en maar hopen dat ze geen vrachtwagen of trekker tegenkomen want dan schieten ze weg!
nee gelukkig gaat het daar allemaal harstikke perfect waar iedereen een voorbeeld aan moet nemen
Dus een oproep aan alle western ruiters!!! doe zoals hierboven!!!

maar iedereen moet zelf weten hoe en wat ze doen met hun paard en welke rijstijl ze rijden!

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 19:10

Sorry hoor, maar ik vind het echt niet kunnen, roken op een paard . Je bent aan het paardrijden, dan ga je toch niet roken Scheve mond .

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 19:25

[quote="Quarterh0rse"]Ja deze opmerking vind ik dus ook nergens opslaan, dan zal je toch echt eens bij ons op stal moeten kijken.. er word misschien wel gerookt maar dit MOET absoluut buiten en de peuken worden weg gegooit gelijk!
Dus inprecipe zoals op een "dressuurstal" wat natuurlijk altijd harstikke perfecte stallen zijn met mooie paardjes die in een krul getrokken worden met een slofteugel Verward en altijd peeskappen en bescherming om moeten.. want stel je voor dat ze iets beschadigen!! oja en vergeet de scherpe sporen niet, want anders loopt je paard niet goed door natuurlijk!!
en alle dressuurruiters die als ze buiten rijden zoiezo hulpteugels om moeten omdat ze hun paarden anders niet langzamer kunnen laten lopen en terug krijgen. en maar hopen dat ze geen vrachtwagen of trekker tegenkomen want dan schieten ze weg!
nee gelukkig gaat het daar allemaal harstikke perfect waar iedereen een voorbeeld aan moet nemen
Dus een oproep aan alle western ruiters!!!

doe zoals hierboven!!!
die vat ik niet helemaal!

maar voor de rest ben ik het met jou eens!

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 19:26

nou je zult je maar verslikken omdat het paard wegvliegt, dan heb je geen lekkere keel meer

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 19:27

straks vliegt de stal in brand, bij ons roken ze niet

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 19:27

chestnut

ik vraag me dan af hoe jij het vind als ieman din zijn auto rookt of telefooneert?

want ik zit vaak genoeg met mobiel op mijn paard als ik b.v. onverwachts gebeld word. en dit vind ik hetzelfde als dat je in auto telefooneert de kaart leest op wat dan ook!