Beken je allerergste penny aktie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:47

Citaat:
Daar ging ik als warming-up dan alvast over heen "springen". Heel hard er op af fietsen, in de houding.. En als het niet snel genoeg ging even met de zweep aantikken he!
Oohh..heerlijk, dat deed ik ook altijd Haha! . En dan nog klikken met je tong erbij en veel aansporen met je benen Haha! Haha! Haha! Haha!
Wat heb ik voor banketstaaf gereden zeg!!!!!!!!!!!!

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:19

Hallo! Ik ben nieuw hier, klinkt allemaal wel erg gezellig Haha! ! Ik had vroeger ook van die pennyacties. Fiets vernoemd naar mn favoriete pony en maar over de drempels springen! Natuurlijk ook in een super rengalop... Mijn vriendinnetje reed ook pony en dan deden we weleens dat één van ons de pony was en de ander dus de ruiter. Touw om de buik heen geknoopt en galoperen maar! Of doen dat de hond een paard is, stoel betuigen met hoofdstel en er dan met cap op en zweep erop gaan zitten. En nog veel meer van dit soort acties! Het is allemaal best lang geleden, maar het komt allemaal weer naar boven ineens Bloos

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 22:02

elady schreef:
Oohh..heerlijk, dat deed ik ook altijd Haha! . En dan nog klikken met je tong erbij en veel aansporen met je benen Haha! Haha! Haha! Haha!
Wat heb ik voor banketstaaf gereden zeg!!!!!!!!!!!!

Van de week had ik het met mijn menvriendin over dit forum en in onze melige bui hebben we toen ook de drempels met de fiets in verlichte zit genomen. Let op, wij zijn 27 en 42 jaar oud Bloos!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 09:31

@napie: haha..ik lig op de grond van het lachen Haha! Haha! Haha!
Heerlijk.....nog een penny-gedachte: op mijn verjaardag stond er een zwaar verwaarloosde pony op de stoep die alleen mij kwam opzoeken en wilde dat ik zijn baasje werd Bloos .Hij is nooit uitgekomen!!!!!

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:17

Ik dacht altijd dat als ik in het bos liep, er wel een superwilde pony op me af zou komen, die ik terug zou brengen naar de eigenaar, maar die hem niet meer hoefde en dat ik men wel mocht Tong uitsteken

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:48

Ik ken eigelijk Penny nog maar een klein half jaartje en ik ben te laat begonnen met paarden en paardrijden, dus veel penny heb ik niet echt gedaan Haha!

Juist 1 keer: toen ik dacht dat ik de manegepaardjes wel van hun vreselijke manegeleven kon redden Bloos:o:o oooh ! Wat schaamde ik me achteraf Tong uitsteken Ik was ocharme een pak jonger dan nu Lachen

Maar als ik nu kijk naar de kindjes bij ons op de manege Haha! Echt lief!!!

Als de manegepaarden in de les zitten, gaan de kindjes die niet aan het rijden zijn in de stallen staan en dan zijn ze Valiska, of Tina, of Nero Haha! en ik heb zelfs een dubbelganger van Chipie Knipoog Iedereen heeft zijn eigen verzorger (in het echt ook, ieder zijn eigen paard en elk paard zijn/haar eigen verzorger) en dan roepen ze van ver naar hun paardje die dan begint te hinniken Haha! Dan gaan ze in de stal, hangen het halster touw aan de rijbroek en gaan ze dan vastzetten om te POETSEN Lachen Niet iedereen vindt een roskam over de rug even lekker blijkbaar Knipoog Voetje geven ging dan weer wel vlot Haha!

Na het poetsen lekker longeren op de parking en dan terug op stal... Nog een knuffel en een appeltje en dan mogen de paardjes stilletjes aan terug gaan plaatsmaken voor de ECHTE gevallen

Wat is het leuk om jong te zijn hé Haha!

xxx ikke xxx

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 12:35

Er schiet me ineens weer iets heel ergs te binnen. Als 7-jarige meisje was ik zo gelukkig een eigen pony te hebben (opgegroeid op een boerderij, dus dat ging wat makkelijker). Ook mijn vriendinnetje had haar pony bij ons staan. Maar haar Quick Silver had prachtige golven in zijn staart. En mijn Blacky had een hele steile staart. Ik vond dat maar niets. Dus op een zaterdagmiddag, echt waar, de krulspelden van mijn oma in de staart van mijn pony. Nog een heel flesje van dat haarversteviger erover.
Grote teleurstelling toen aan het einde van de middag bleek dat de staart van Blacky nog steeds even steil was.

Blacky is na jaren verkocht aan iemand in de buurt. Daar ging ik iedere vrijdagmiddag uit school even langs om hem een softijsje te geven!

SuuZzZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:08

Ik had vroeger een onzichtbare pony... Die ging overal mee naar toe, naar school, naar de supermarkt, naar het pretpark (land van Ooit Tong uitsteken) en zo maar door.

Ik was daar een 2 jaar mee bezig ofzo, want ik vond haar als veulentje en (natuurlijk) noemde ik haar moondancer ofzo. Ze had ook een plekje naast mijn bed, en ik had altijd een halstertouw (ook onzichtbaar natuurlijk) vast.

Nu snap ik waarom mensen mij altijd nakeken... Bloos

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 17:16

Oké, ik kon me laatst niet inhouden... en ben op www.penny.nl geweest om de prijsvraag in te vullen Bloos

Ben benieuwd of ik heb gewonnen Schijnheilig

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 17:42

ik pakte altijd samen met mijn zus een matras die zette we op zen kant en dat was ons paardje kon nog net met je voeten bij de grond komen en je had van riemen een hoofdstel gemaakt aan de "teugels" kn je de voorkant van het matras omhoogtillen en zo kon je door de hele kamer lopen Haha!

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 17:45

LotTj3 schreef:
en ik deed toutjes (teugels) aan het stuur van mijn fiets.

kon ik goed leren sturen (met 2 handen:P)
ik ben heeel vaak in de bosjes/sloot beland Bloos

jah heel herkenbaar!!

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 17:46

Emeraldo schreef:
Oké, ik kon me laatst niet inhouden... en ben op www.penny.nl geweest om de prijsvraag in te vullen Bloos

Ben benieuwd of ik heb gewonnen Schijnheilig

Dat heb ik ook gedaan Bloos En vorige keer ook Haha!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 21:26

ponylovertje schreef:
Dat heb ik ook gedaan Bloos En vorige keer ook Haha!

Je plaatje en je naam zeggen genoeg

Quinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:33

Haha, wat een ontzettend leuk topic is dit, even flink in mn geheugen graven wat ik vroeger allemaal deed...... ah ik weet het alweer!

# vriendinnetje voor me met een springtouw achter de nek langs onder de oksle door en dan flink over het voetbalveldje achter het huis huppelen.
# op de fiets samen met vriendinnetje met een tak slaan op de kettingkast en dan wedstrijdje wie het hardst kon Bloos!
# en het ergste wat ik me zo kan herinneren, weet niet meer precies wie het had gemaakt ik of mn vader Tong uitsteken , maar had van die stokpaardjes met touwen haren eraan, die had ik gemaakt op een onderstel van hout(denk toch mn vader, was op die leeftijd niet zo handig denk ik Schijnheilig ) daar kon ik opzitten met ja, weer die springtouw, daar had ik stijbeugels van gemaakt.... Haha!

Best wel een hoog pennygehalte of niet Clown

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:48

Jannekeee schreef:
Ooohw, paardrijden op mn fietsje ja, dat deed ik ook! Over drempels heen springen, en ik had van mn nichtje (die wel 2 pony's had...) geleerd hoe ik moest lichtrijden dussuh, ik zat vaak lichtrijden op mijn stalen ros :lol:

hihi deed ik ook toen ik 10 was ofzo

jollyjokerJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:03

Oh wat herkenbaar!!! Knipoog
Hindernissen maken van takken en maar galopperen en springen. Haha! En inderdaad paardje spelen met de fiets! Natuurlijk altijd mijn cap op!! OK dan!
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven!!!! Knipoog

jollyjokerJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:04

Ik ben ook aan lesponies begonnen omdat mijn vriend niet alle ponies oo stal wou laten staan zonder doel!!! Pennydroom waar gemaakt dus!

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:11

napie schreef:
Je plaatje en je naam zeggen genoeg

Haha Haha! , ja, erg he. Maar ik ben eigenlijk niet zo penny-achtig hoor , ik ben wel vrij serieus (meestal Knipoog ) als het om paarden gaat. ( maar ik zou wel kunnen overwegen me avatar te veranderen, er staat ook een tekstje bij maar die kan je niet zien, er staat glamour girl Clown )
Ach ja, volgens mij is iedereen diep van binnen wel een beetje penny

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:12

Veel dingen komen bekent voor Clown
maar erg leuk op te lezen,

zo was ook mijn hond, en de armleuning van de bank en mn fiets regelmatig het slachtoffer.
de hond en ik zelf over hindernissen in de tuin, en mn zusje natuurlijk longeren Tong uitsteken
en mijn hondwas wel mooi een rasechte mini-shetlander!

pluimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:16

met een halstertouw aan het fiets sturen

springen over drempels

heel lang zeuren bij eigenaren totdat je eindelijk shetlanders mocht poetsen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 14:19

Het roze pennykammetje ligt nog altijd in mn poetskist Haha!

Ik had mn eigen toffe stokpony... gemaakt door de toenmalige vriend van mn nicht, hij was decorbouwer en op sinterklaas kreeg ik dan eindelijk mijn eerste echte eigen stokkiepony, gemaakt van schuimrubber, met een pvc-buis als bit waar 2 touwtjes uit kwamen die als teugels dienden.
Het was een echte wilde stokpony, terwijl ik mijn vriendin/buurmeisje op haar echte pony zag rijden in de wei naast ons huis, sprong ik met stokkie bij ons in de tuin over hoge hindernissen ( lees : bezemstelen en takken op opgestapelde stenen )
Stokkie stond in de garage achter een plank en werd elke dag gepoetst en vertroeteld.
Helaas kon stokkies schuimrubberhuid niet zo goed tegen de enige borstel die ik had : een ijzeren roskam... en kreeg hij ernstige open wonden op zn lichaam. Toch poetste ik stevig door, tot op een gevenen moment Stokkie het niet meer aan kon en is overleden...

Bye Bye stokkie, rust in vrede.
Bij deze nog eenmaal de laatste foto van mij en Stokkie, klaar voor onse wedstrijd op school ( lees : laatste schooldag )

Afbeelding

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 15:58

Fabiënne1 schreef:
Ik ging altijd met de fiets naar verzorgpony's toe. Die trouwens overal verspreid in de buurt stonden.
Daar naartoe natuurlijk met de cap op, laarzen al aan. Onderweg waren leuke drempels.
Daar ging ik als warming-up dan alvast over heen "springen". Heel hard er op af fietsen, in de houding.. En als het niet snel genoeg ging even met de zweep aantikken he!

Haha, dat deed ik ook altijd!! Haha!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 16:11

Ik heb het ook allemaal gedaan Bloos!
Hond laten springen, fiets als paard.
Af en toe legde ik mijn ene zweepje tussen de bank en een plantenbak en ging ik er zelf overheenspringen..
Ik ging ook alle boeren langs of mijn toekomstige pony bij hun op de wei mocht staan, misschien dat ik het dan zou redden met 5 gulden zakgeld in de week Bloos
Ik heb ook een keer in de Penny of Ponyclub gestaan met Nelly het "sieluge" pony'tje bij ons om de hoek dat ik wou redden...
"I love..." (ponynaam) overál op kliederen.
Wat denk je dan van "I love Astrid" op mijn arm Bloos! ben echt hetero...

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 20:08

Wij hadden vroeger altijd ene geit(die we nog steeds hebben Haha! ) Ik was 8 of 9..

maakte ik hem altijd vast aan de schommel, en had ik een mini poetssetje, ging ik hem poetsen, en zijn hoefjes uitkrabben(was alleen geen succes Haha! ) daarna ging ik hem beweging geven aan de longeerlijn(lang touw en dan met geitlief door de tuin heen rennen Haha! ) of met hem een buitenritje maken(Lees: er naast wandelen, cap op, zweep mee, geit aan ene touwtje, en dan ee rondje buiten wandelen Haha! )
Gelukkig leeft ie nog Haha!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 20:23

Ik was geloof ik een jaar of... 5 toen ik bij ons op school een touw pakte, die tussen twee paaltjes spande en zo met mijn paard erover heen ging springen (lees: ik sprong er in mijn eentje als paard overheen Haha!) En anderen deden dat ook en dan deden we net alsof we in een soort bak rondrenden hahaha (gewoon in een vierkantje rondlopen) Lachen