Op zoek naar 'het nieuwe paard' (foto's!!!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:49

Lijkt me idd ook erg moeilijk maar je weet iig wel dat hij een goed huisje krijgt.Heel veel sterkte Ach gut

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:06

8 jaar is inderdaad een hele periode, maar volgensmij vind INkie het ab-so-luut niet erg als je hem nog eens komt opzoeken! Haha!
En ik geloof ook dat hij het bij INkie erg goed zal krijgen.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:08

Ik heb nog wel een wit dekje, maat paard full dat INkie gratis mag hebben van mij als cadeau als Lesley ggk wordt! Ze moet hem dan alleen wel even komen halen ofzo Lachen.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:11

En en en??? Weten we al meer over de keuring???

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 17:14

HIJ WAS VOLGENS DE DIERENARTS NIET GOED........ MAAR PERFECT Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Lesley vindt t wel een beetje vreemd op een nieuwe stal maar hij vindt het hooi wel erg lekker!
Hij heeft net even kennis gemaakt met de stapmolen en dat pikte die goed op! En ik heb net even een deken bij iemand weggepikt en die past perfect *LOL* Naja dan heeft ie het vannacht iig niet koud!
Zaterdag ff lekker gaan shoppen om t beestje t nog meer naar de zin te maken *LOL*

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:15

GEFELICITEERD!
Jij met je nieuwe paardje en Gribaldifan met de verkoop van haar lieveling!

Volgens mij hadden jullie het alledrie slechter kunnen treffen!

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:17

Gefeliciteerd. Heel veel plezier met elkaar.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:22

INkie schreef:
HIJ WAS VOLGENS DE DIERENARTS NIET GOED........ MAAR PERFECT Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Dat wilde ik zeggen Haha!:D:D
Was er eerlijk gezegd al niet zo bang voor. Als ie na 8 jaar werken gezond is gebleven moest ie dat nu ook wel zijn. Hij staat nu echt super en denk dat ie het daar vast wel naar zijn zin zal krijgen! Super stal en een amanzone die ontzettend gek op hem is! Wat wil je nog meer. Het is wel moeilijk dat ie weg is maar het feit dat ie zo super terecht is gekomen maakt het ook weer goed. Nou meis flink gaan trainen en dan komen we keertje naar je wedstrijd kijken!

Enne Anouk super tof dat je een sjabrakje voor d'r hebt!!! OK dan!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:23

gefeliciteerd! je hebt echt een superpaard gekocht volgens mij! wel regelmatig foto's plaatsen he!

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:26

Harstikke leuk dat de keuring super goed verlopen is.. Heel veel plezier samen. En voor jou Jeannette zal het een geruststelling nu je gezien hebt waar Lesley terrecht is gekomen..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:26

Gefeliciteerd!!! Nu ben ik je een shabrak schuldig!

INkie, je kunt m natuurlijk ook meenemen als je 20 mei naar de clinic van Judith komt in Amersfoort, kan je meteen meerijden met Lesley (ik hebnog wel een plekje over ). Er komt dan nl. ook iemand van Piaffe Ruitersport, dus kun je ook meteen nieuwe spulletjes uitzoeken voor hem Haha!.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:28

Anoukie schreef:
Gefeliciteerd!!! Nu ben ik je een shabrak schuldig!

INkie, je kunt m natuurlijk ook meenemen als je 20 mei naar de clinic van Judith komt in Amersfoort, kan je meteen meerijden met Lesley (ik hebnog wel een plekje over ). Er komt dan nl. ook iemand van Piaffe Ruitersport, dus kun je ook meteen nieuwe spulletjes uitzoeken voor hem Haha!.

Graag dan wel foto's maken!!!!! Aangezien mij is beloofd dat ik doodgegooid zou worden met foto's van lesley. Het is toch fijn te zien dat Ingrid er zo gek mee is. Dat gaat vast helemaal goed komen met die 2!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:35

Gefeliciteerd Ingrid!!! Haha! Egt cool het is best snel gegaan!!!! Haha!

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:40

Gefeliciteerd! Dit klinkt als een prima match
En wat super, GribaldiFAN, dat je zo blij kunt zijn voor INkie en je eigen verdriet opzij weet te zetten! OK dan!
Laatst bijgewerkt door MiraMar op 15-04-04 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:42

Harstikke gefeliciteerd allebei.
Mooier kan je een paard niet verkopen, hoop dat jullie beiden nog veel plezier ermee zullen hebben. Inkie met het rijden en Gribje met de verhalen OK dan!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:56

Gefeliciteerd! Super veel plezier met je nieuwe aanwinst, maar zo te horen komt dat helemaal goed.
Gribaldifan veel sterkte Ach gut

SuperSnel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:59

Gefeliciteerd hoor met je aanwinst, en op naar de punten !!

Succes Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:02

Allebei gefeliciteerd
Ben benieuwd naar de eerste foto's van Lesley in z'n nieuwe setjes Haha!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:21

MiraMar schreef:
En wat super, GribaldiFAN, dat je zo blij kunt zijn voor INkie en je eigen verdriet opzij weet te zetten! OK dan!

Tja als je weet dat het goed zit heb ik er vrede mee. Denk niet dat lesley het beter had kunnen treffen. Daarnaast was het ook wel fijn dat ik niet thuis hoefde te komen naar een lege stal. Tijdens onze reis was er bij ons thuis een kalfje geboren die nu met haar moeder de stal van lesley in beslag hebben genomen. Dus zo zie je maar het leven gaat door. En eigenlijk hebben we er weer een nieuwe aanwinst bij. Hoe wel het een meisje is krijgt ze toch de naam Lesley! Lovers

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:26

Btw INkie dat profiel van jou kan echt niet hoor!!!!! Mis behoorlijk belangrijke info en foto's Knipoog Haha!:D:D:D Btw het mooiste sjabrakje heeft ze cadeau gekregen bij les. Kan ze iig al een beetje vooruit.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:29

feli!!!! kben echt hartstikke blij voor jullie allebei!!!!

ben stiekum wel benieuwd of ie ook kan springen, aangezien inkie daar ook wel gek van is , toch?

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:41

super!!!!

ik las net: hij was volgens de dierenarts niet goed.....

en ik dacht: wat voor een veeartsje van m'n voeten /*-"#/// en toen las ik wijselijk verder Haha! Haha! Haha!

Pling super megafantastisch, dondersteen goed, op en top, formidabel, gefelicibokt! Pling

zucht. ben opgelucht *LOL*

zowel voor gribje die enorm inzat met lesley als met INkie waar ik al enkele foto's en verhalen enzo van op bokt gelezen had.

en grib, wat tof dat je geen lege stal aantrof. je gaat lesley nog vaak op bokt kunnen berwonderen denk ik en er onstaat nu al een heuse fanclub ( na 10 blz en ongelooflijk veel views !!!!) Cheese!

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 18:50

crossmonster schreef:
feli!!!! kben echt hartstikke blij voor jullie allebei!!!!

ben stiekum wel benieuwd of ie ook kan springen, aangezien inkie daar ook wel gek van is , toch?

uhm.... laat ik eerst maar gaan dressuren Tong uitsteken
Ben zelf niet zo'n springruiter... Maar ik vind het wel zo af en toe leuk Haha!

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:52

Van harte gefeliciteerd hoor met je nieuwe paardje!
Heel plezier geluk en gezonde jaren samen!
Gribaldifan ik denk dat je er best vrede mee zult hebben,dat hij een superbaasje heeft getroffen!
Groetjes Lundi

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:54

Nou ingrid ga dat profiel eens aanpassen Tong uitsteken Tong uitsteken

Lesley is een gelegenheidsspringer Haha!:D:D Als ie zin heeft kan ie het super... Moet ie wel zin hebben Knipoog
En idd erg veel reacties en views! Nou INkie BOKT is watching you!!!
Wel raar dat ik nu niet op een paard kan stappen waar alle knopjes al op zitten. Dan ga ik nu met tinkerbell maar hard aan de slag om de knopjes daarop te zetten Haha! Hopelijk vindt ik voor haar ook zo'n super thuis!