Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mellamoshan schreef:@haf woezel, ja van de groei klopt natuurlijk gewoon, maar mijn visie is daarin dat wanneer je rond de 3 jaar hem iets gaat belasten qua spieren, pezen en botten, Deze sterker en beter worden voorbereid op het werk. Dat deze dieren beter het werk aankunnen dan de dieren die tot 8 jaar in de wei hebben gelopen en dan nog aan het werk gezet moeten worden. Maar er geldt natuurlijk altijd, alles met mate. Je zet een kleuter ook niet aan voor een marathon.
Ik lees nog leuk mee en geniet van al jullie verhalen. Momenteel weinig te melden want het weer is vies en koud dus guppie heeft ijsvrij. Over een paar weken de tandarts en dat het mooie weer maar mag komen.
Hij lijkt qua gedrag plots wel ietsje volwassener te worden. Echt van de ene op de andere dag luistert hij beter en is hij net even minder lomp.
Wel afgelopen week nog een keer een trailer laad sessie gehouden en dit ging super. Ik kon hem er zo opsturen zonder zelf mee te hoeven lopen.

Even versnellen, dat kost mij energie, maar hij geeft nu wel reactie
)