Van droom naar nachtmerrie: wat een bizarre verkoopervaring...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 19:59

friezenfan2 schreef:
Het paard was al röntgen en klinisch goedgekeurd ze ging alleen een herkeuring laten doen.
Ik geloof niet dat dit nieuwe info was van vandaag. Over hoe het vandaag is gegaan heeft ze nog niets vertelt.

Nee het paard was klinisch reeds goedgekeurd en zou nu röntgen gekeurd worden.

Gefeliciteerd TS!

TheoLeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-25 20:21

denisesilver schreef:
anjali schreef:
@Little Gift: maar, nadat je je dier hebt verkocht, en betaald hebt gekregen, is hij toch van de koper die hem dan eventueel kan doorverkopen of weggeven? Wel heb ik een tijd geleden toen ik me daarin verdiepte gemerkt dat er door hondenfokkers nogal eens allerlei contracten worden opgesteld met ingrijpende voorwaarden waar een koper aan zou moeten voldoen. Waardoor het eerder lijkt dat de hond nog steeds eigendom van de verkoper is en niet van de koper die er toch voor betaald heeft. Bijv. dat de hond verplicht gecastreerd zou moeten worden.

Dat is om broodfok/backyard breeding tegen te gaan. In veel van die contracten staat bijvoorbeeld ook dat de honden niet naar het asiel mogen als de nieuwe baas ze kwijt willen, maar terug gaat naar de fokker. Ik kan dat alleen maar aanprijzen dat serieuze fokkers op die manier zorgen dat de asiels niet nog voller worden.

Gefeliciteerd TS! Show je een fotootje als hij bij jou staat? Houd er rekening mee dat een ruin na castratie nog een tijdje vruchtbaar blijft.

Dankje❤️ !! Hij komt eerst in een apart weitje te staan en dan pas na 6 weken mag hij samen staan met de rest want dat zijn merries

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 22:06

friezenfan2 schreef:
Het paard was al röntgen en klinisch goedgekeurd ze ging alleen een herkeuring laten doen.
Ik geloof niet dat dit nieuwe info was van vandaag. Over hoe het vandaag is gegaan heeft ze nog niets vertelt.

Ze? :=

Gefeliciteerd TheoLeo!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 22:21

imaudy schreef:
friezenfan2 schreef:

Gefeliciteerd TheoLeo!

In het profiel van TheoLeo staat vrouw bij het geslacht. :)

TheoLeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-25 22:26

imaudy schreef:
friezenfan2 schreef:

Gefeliciteerd TheoLeo!

Ik ben een vrouw :) en dankjewel! Kan niet wachten tot woensdag wanneer hij aankomt

vierhoef

Re: Van droom naar nachtmerrie: wat een bizarre verkoopervaring...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 20:36

en hoe is het gegaan? ben wel benieuwd :)

TheoLeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-25 22:10

vierhoef schreef:
en hoe is het gegaan? ben wel benieuwd :)

Super vlot! Hij maakt het goed :)