Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mungbean schreef:Klinkt als een goede stap.
Laat het eerst maar eens bezinken.
Misschien kun je bijvoorbeeld een tijdje met hond en paard tegelijkertijd wandelen, dan heb je verdeelde aandacht en dan is de focus wellicht minder op het moeten. Is maar een idee hoor, wellicht gaat dat helemaal niet met je hond.
Laat je in iedergeval niet aanpraten dat je MOET rijden omdat het paard geld kost. Dat is een suffe reden.
Nala schreef:DuoPenotti schreef:En je vriend, wandelt die graag mee?
Ik kan zelf niet ver wandelen, mijn vriend wel.
Die neemt dan op zondagochtend de honden mee en ik ga op het paard zitten.
(als ik fit genoeg ben, vandaag dus niet)
Altijd heel gezellig.
Die heeft helaas geen tijd om vaak mee te gaan.
Nala schreef:Ze staat sinds een paar dagen te koop. Mijn bijrijdster heeft me gevraagd haar tot volgende vrijdag te reserveren, en er hebben al verschillende andere mensen interesse waaronder een man uit Duitsland die ervaring heeft met PSSM en een koetspony zoekt, dus dat zou super zijn.
Little_Gift schreef:Nala schreef:Ze staat sinds een paar dagen te koop. Mijn bijrijdster heeft me gevraagd haar tot volgende vrijdag te reserveren, en er hebben al verschillende andere mensen interesse waaronder een man uit Duitsland die ervaring heeft met PSSM en een koetspony zoekt, dus dat zou super zijn.
Geen kritiek op de keuze haar te verkopen, wel een aandachtspuntje die ik niet zo goed begrijp...
Je aanvankelijke irritatie waarop je dit topic startte, ging namelijk over dat je het gevoel hebt dat je haar moet dwingen om te lopen voor de koets en dat wrong bij jou....
Hoezo is haar verkopen aan iemand die een Koetspony zoekt, dan een super plekje?
Ongeacht of die mens nu ervaring heeft met pssm... Nala heeft ondertussen toch al duidelijk gemaakt dat zij niet geniet van te moeten lopen?