Instructrice draaft al los met hem, maar ik ben zo stoer niet.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waidida schreef:Ik dacht deze namiddag even wat schriktraining te gaan doen, ik heb een vlag vanop zolder getoverd en wil kijken of ik hier wat mee kan.
Hebben jullie hier nog leuke ideetjes om spelenderwijs met een jong paard bezig te zijn? ik wil ook niet te veel focussen op longeren want dan verveelt hij zich snel en dat laat hij ook duidelijk merken. Ik dacht eventueel met een target oid aan de slag te gaan om zo het grondwerken en loswerken ook in onze training op te nemen.
Ikheb ook nog enkele balkjes liggen en dacht misschien aan een behendigheidsparcoursje zodat hij goed leert waar hij zijn voeten moet neerzetten. Hoe doen jullie dit?
Onyks schreef:Balkjes zijn leuk! En heb je wel eens geprobeerd om te fietsen met je paard? Dat doe ik ook wel eens. Onbelast rechte stukken fietsen is goed voor de conditie en spieren
Waidida schreef:Onyks schreef:Balkjes zijn leuk! En heb je wel eens geprobeerd om te fietsen met je paard? Dat doe ik ook wel eens. Onbelast rechte stukken fietsen is goed voor de conditie en spieren
Leuk idee, alleen moet hij zijn eerste outing in het verkeer nog hebben, en zijn verlatingangst werkt ook niet mee. Daarbij wonen we in een best drukke straat, dus is dat wat lastiger, ik denk ook dat het hier verboden is? Ik weet dat je ook niet met een hond mag fietsen tenzij met een speciaal bevestigingsstuk.