StalNollie schreef:
Verkeerde tekst.
Drachtige Palomino merrie.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolandje schreef:mijn vriendin en ik waren er ook, mijn vriendin wilde een miniveulen kopen maar wel een merrie en elk staartje waar we onder keken was het verkeerde geslachter was een klein merrietje bruin dun , die zag er goed uit, maar na controle van gebit bleek die een flinke onderbeet te hebben , verder wel heel veel kleine hengstjes. er liep een jongeman te leuren met 2 shetveulens, 90 euro vroeg hij er voor, leuke diertjes ook, maar geen plek voor een hengst . veel rare gevallen waren er niet vond ik, wel een donkerbruine met enorme O-benen , een paar echte oudjes , die vind ik dan zo sneu
. ik vind die foto hierboven ook sneu, arme merrie , daar zo gedekt te worden. Verder een supergezellige dag gehad, de braderie was ook leuk, nog wat leuke dingen gekocht
Kendra schreef:Ook nog wat foto's ... ik vond vooral het aantal shetten enorm.
En veel koudbloeden, een paar leuke haffen ook. En veel veulens, dat zegt ook iets over de markt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
pillow schreef:hiphorse schreef:Dus dat dekken was een bewuste actie?![]()
Sommige mensen
Denk je dat nou serieus. Heb je gezien wie de verkoper is, en zo'n foto zet je echt niet als verkoopfoto.
Spaansepony schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En nog 1 zijn mee gegaan. Van de ander nog geen foto. Maar dat is een welsh pony. Bruin vier witte benen.
pillow schreef:hiphorse schreef:Dus dat dekken was een bewuste actie?![]()
Sommige mensen
Denk je dat nou serieus. Heb je gezien wie de verkoper is, en zo'n foto zet je echt niet als verkoopfoto.
linda2008 schreef:Spaansepony schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En nog 1 zijn mee gegaan. Van de ander nog geen foto. Maar dat is een welsh pony. Bruin vier witte benen.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!
die laatste foto, daar hebben wij ook bij staan kijken en over getwijfeld. Super leuk ding! Maar we hadden eigenlijk afgesproken dat er geen grote meer bij zouden komen dus we hebben het voorbij laten gaan… wel stiekem heeeeel nieuwsgierig wat je er uiteindelijk voor betaald heb(als je dat wil vertellen natuurlijk en mag ook via pb
)
pillow schreef:Ik begrijp werkelijk niet waarom die markt midden in de nacht begint. Het wordt steeds eerder, nog even en het is op maandag.
linda2008 schreef:pillow schreef:Ik begrijp werkelijk niet waarom die markt midden in de nacht begint. Het wordt steeds eerder, nog even en het is op maandag.
Er is altijd een bepaald tijdstip vanaf wanneer gelost mag worden. Als ik mij niet vergis is dat bij Zuidlaren vanaf 00.00uur… Elst mag er bijvoorbeeld pas vanaf 5.00uur gelost worden (dacht ik). Dus dat heeft de marktleiding zelf in de hand
Spaansepony schreef:Ja hoor mag je weten. Is geen geheim want deze houden we aan nl. fokken we zelf op in onze merrie groep van dit jaar en daarna is de bedoeling dat mijn vriend met haar de westernsport in gaat. Ze heeft ons €900,- gekost.
Ze is overigens erg grappig en brutaal![]()
[ Afbeelding ]
Simsannah schreef:Klopt inderdaad, vanaf 00:00 mag er gelost worden, wat ik had begrepen.
Sommige handelaren waren er zelfs al in de einde van de middag aanwezig.
Ik vind 05:00 ook beter, in het tijdstip dat ik er was heb ik geen enkele pony verkocht zien worden... en dat was rond 09:00 uur
(Of ik heb niet goed opgelet haha)
linda2008 schreef:Simsannah schreef:Klopt inderdaad, vanaf 00:00 mag er gelost worden, wat ik had begrepen.
Sommige handelaren waren er zelfs al in de einde van de middag aanwezig.
Ik vind 05:00 ook beter, in het tijdstip dat ik er was heb ik geen enkele pony verkocht zien worden... en dat was rond 09:00 uur
(Of ik heb niet goed opgelet haha)
Wij waren er nu om 1uur en eerlijk gezegd baalde wij ook dat we er niet eerder waren. Maar dan vooral zodat we nog een paar uurtjes hadden kunnen slapen in de vrachtwagen![]()
Oh en sommige handelaren willen ook nog een graantje meepikken van het feestlevendat zal ook meespelen hihi
Rond 9u is de meeste handel inderdaad wel klaar.. geloof dat wij rond 11u ook weer naar huis gegaan zijn.