oji schreef:Verder ben ik ook wel flabbergasted, want ook ik had CD heel hoog zitten, juist vanwege die diervriendelijkheid. Maar in je eigen rijden, kan ik me nog voorstellen dat je iets een keer doet uit frustratie op een dag dat al alles tegen zit ofoz, dat helemaal buiten je normale doen valt. Maar in een gesponsorde gasttraining, kan ik me niet voorstellen dat je zo "out of character" gaat dat je een paard onheus gaat behandelen als je normaal gesproken nooit zo ver zou gaan. Is speculatie, weet ik, maar waarom zou je in een gastles zo uit je plaat gaan als iets niet lukt, dat je totaal buiten jezelf raakt als instructrice en een paard gaat meppen op een manier die je normaal gesproken nooit zou doen? Daar kan ik me niets bij voorstellen.
Nou dat inderdaad. Dat het gebeurd is tijdens een gesponsorde les is echt heel raar. Dan denk je wat gebeurt er allemaal als er geen publiek bij is en is het wel helemaal "out of character"?
Overigens denk ik wel dat dit een opzettelijk gekozen moment is om hiermee naar buiten te komen. De FEI heeft wel even tijd nodig om onderzoek te doen en hangende zo'n onderzoek is het logisch dat iemand wordt geschorst. Was er eerder melding gedaan, dan was dat onderzoek lang en breed afgerond geweest, was er een reprimande gevolgd en had Charlotte gewoon aan de OS mee kunnen doen.
Dus dit moment berokkent haar de grootst mogelijke schade en dat lijkt me absoluut ook de bedoeling geweest.