[VOLG] Ísmoli, van veulen tot ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tennan

Re: [VOLG] Ísmoli, van veulen tot ...

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:46

Het is je zo gegund Narcissa!

Gombal

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:15

Beste narcissa ,

Ik lees dat je je verdedigt tegenover een vrasg van iemand die Of niet gelezen heeft , Of niet goed kan lezen. Uiteraard kan t laatste een reden hebben……

Maar :
Jij hoeft je echt beslist niet rot of schuldig te voelen . Ik vind echt dat je heel super trots op jezelf mag zijn .
Je hebt ondanks zware tegenslagen super eerlijke beslissingen genomen. Zowel naar jezelf als zeker ook naar molletje.
Dus heb geen rot/schuld gevoel, en ga zalig genieten van je nieuwe reuze vriend.
Gelukkig kan je molletje nog van de nodige knuffels blijven voorzien :knuffel:

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 18:00

Heel erg bedankt voor de verdediging denisesilver en imaudy :knuffel:

Siggislief, voor felicitaties is het nooit te laat :D

Dankjewel tennan!

Jij ook heel erg bedankt voor de lieve woorden gombal :knuffel:

Weet je, uiteindelijk is het niet enkel bij de paarden he. Het voelt alsof mijn halve leven is stopgezet, en dat is heel erg moeilijk om mee om te gaan...
Wandelingetje met de hond? Enkel in losloopgebied een kort ommetje. Dagje uit (eender wat, dierentuin, pretpark, shoppen, noem maar op)? Onmogelijk, want ik kan niet veel langer dan een halfuur op het gemakje wandelen. Dagje op bezoek bij mijn familie in België? Moet gepland worden met veel rust tussendoor en kan dus nooit spontaan.
Ik mag blij zijn want er zijn mensen met ergere dingen. Ik mag ook heel blij zijn dat het "maar" een been was en niet mijn rug of nek. Het blijft echter een rotsituatie.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:19

Narcissa schreef:
Heel erg bedankt voor de verdediging denisesilver en imaudy :knuffel:

Siggislief, voor felicitaties is het nooit te laat :D

Dankjewel tennan!

Jij ook heel erg bedankt voor de lieve woorden gombal :knuffel:

Weet je, uiteindelijk is het niet enkel bij de paarden he. Het voelt alsof mijn halve leven is stopgezet, en dat is heel erg moeilijk om mee om te gaan...
Wandelingetje met de hond? Enkel in losloopgebied een kort ommetje. Dagje uit (eender wat, dierentuin, pretpark, shoppen, noem maar op)? Onmogelijk, want ik kan niet veel langer dan een halfuur op het gemakje wandelen. Dagje op bezoek bij mijn familie in België? Moet gepland worden met veel rust tussendoor en kan dus nooit spontaan.
Ik mag blij zijn want er zijn mensen met ergere dingen. Ik mag ook heel blij zijn dat het "maar" een been was en niet mijn rug of nek. Het blijft echter een rotsituatie.

Ik ben een stille meelezer, maar je hoeft je tegenover niemand te verdedigen. Het mag dan wel "maar" een been zijn, maar jouw leven staat stil en zal ook op deze plek blijven staan, daar verandert niks meer aan. Dat is heel heftig, dat hoef je niet te bagatelliseren. Dit had niemand 2 jaar geleden kunnen voorspellen en in dit geval moet je dan voor jezelf kiezen en daar is echt niks mis mee, ondanks eerdere beloftes.
Ik wil je alle plezier en succes wensen met Cerano! Blijf je topic met alle plezier volgen en hoop dat jullie beel mooie dingen met elkaar mogen beleven.

Devic

Re: [VOLG] Ísmoli, van veulen tot ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 3 min geleden

Jullie kunnen nú verontwaardigd zijn, maar het leven is geen ponykamp. Ook kritische vragen en opmerkingen mogen gesteld en gemaakt worden.

En ja: ik kan lezen. En daarom lees ik altijd even terug en niet alleen in het huidige topic. En ik kan ook luisteren, in het echte leven. Want naast het virtuele bokt bestaat er ook een echte wereld. Mensen kunnen alles op het internet schrijven, dat maakt het nog geen waarheid.

Dit was mijn spreekbeurt, veel plezier hiermee allemaal

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 1 min geleden

Klopt inderdaad leintje! Het is een soort van rouwproces. Ik durf van mezelf te zeggen dat ik alles heb gedaan wat ik kan, qua revalidatie en onderzoeken, maar er is gewoon geen hoop meer op verbetering op dit punt :( Dan heb je ermee te dealen, willen of niet...

Cerano is al goed ingeburgerd. Om bij deze familie te kunnen horen, moet je een beetje maf zijn. Ismoli is met afstand het normaalste dier dat we ooit gehad hebben :')
Cer neemt deze vereiste zeer serieus op _O-

Afbeelding

Afbeelding

Hij kán wel normaal doen. Soms :))

Afbeelding

Ondertussen is de osteopaat geweest, zoals verwacht zat zijn rug vast. Dat heeft ze losgewerkt. Verder was hij best wel goed en soepel voor zijn leeftijd.

Ik heb net zijn manen geknipt, dan kunnen ze weer gelijk aangroeien ipv met happen. Recht knippen is bepaald geen talent van me, sorry Cer :x

Afbeelding