Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Isa_Sofie schreef:Ik denk dat je het inderdaad alleen zeker kan weten met een scan. Mijn merrie leek ook drachtig toen we haar hadden gekocht, buik bewoog ook of er een veulen in zat. Maar dat was toch echt niet het geval (https://youtube.com/shorts/21U75emuS6E? ... mxUlL_Lc9U). Dus ik denk of scannen of rustig afwachten. In ieder geval spannend en leuk!

al vindt ze kling zelf een stuk beter dan uier qua foto's maken.
arm beestje... Ik kan me voorstellen dat dat wel invloed heeft gehad op haar figuur inderdaad... Onze andere Shet is ook ingezet als fokmerrie (geen idee hoeveel veulens ze heeft gehad maar zeker geen 16 want ze is bij ons sinds haar 15e) en bij haar zie je het ook wel. Ik heb geen idee of Skyla ooit eerder veulens heeft gehad, het was in iedergeval niet aan haar figuur te zien.
wat me veel meewarige blikken van ze opleverde. Maar er is wel duidelijk verschil tussen Skyla en de rest. De vorm van haar kont lijkt ook ietsje veranderd maar haar kont voelt nog steeds wel heel stevig. Ik heb ook het idee dat haar uier zelf iets losser wordt, wat meer een zakje zeg maar. Maar daar is nog wel wat fantasie voor nodig. Verder blijft haar buik onveranderd en naar mijn idee wel heel dun voor een hoogdrachtige merrie.