Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nevica schreef:Oh wat een schatje zeg!Gaat het goed zo met dekentje op deze koude nachten?
Wat is de planning nadat hij is aangesterkt? Kan hij echt niet blijven?
Jaydee_WP schreef:Het gaat eigenlijk heel goed! Dekentje is 200 grams en goed waterdicht.
De eigenaresse houdt hem ook goed in de gaten. Ook zij ziet vooruitgang en vindt dat hij het heel goed doet buiten, ondanks dat het kouder en natter is de afgelopen dagen.
Een maand geleden was het te zwaar voor hem geweest. Maar nu gaat het heel goed en lijkt hij er zonder moeite doorheen te fietsen!
Ooohhh... Ja... Daar wil ik nog even niet aan denken... Voor nu heb ik nog een soort van deal met de stal eigenaresse, maar dat houdt natuurlijk ook een keer op. Dan wordt het echt te veel. Dan zou ik er vier hebben (mijn welsh A merrie, welsh Cob voor mijn bonusdochter, veulen in de opfok en Joep). Mijn merrie wil ik volgend jaar ook weer laten dekken dus met een beetje geluk weer een veulen in 2024.
Ik hoop dat iemand van stal Joep over wil nemen. Dan kan ik hem blijven zien en knuffelen. Ik ben zo benieuwd hoe hij groot gaat worden!
Anders ga ik op zoek naar een 5 sterren plekje voor hem. Maar goed, daar wil ik nog even niet aan denken... Haha!
En wie weet... win ik de loterij en kan hij gewoon blijven...