Mkango schreef:En dat voor gewoon het goedkoopste halster dat ik kon vinden, want ze draagt hem op de wei.Ik heb hem vijf minuten van tevoren nog schoon staan boenen in de zadelkamer, want hij zat onder de bagger. Zo glamorous, dat fotograferen.
Fotografie is ook de kunst van het weg werken
Dat het een meter buiten beeld een grote bende kan zijn, zie je toch niet
Ik heb hem vijf minuten van tevoren nog schoon staan boenen in de zadelkamer, want hij zat onder de bagger. Zo glamorous, dat fotograferen. 

Daarna heeft ze zeker tien minuten lang alleen maar rondjes lopen rennen en is ze zelfs per ongeluk over de balk die op de hoefslag lag, heen gesprongen, zo gefrustreerd was ze.
Haar moeder was er niet - die staat momenteel in Ierland om gedekt te worden - en haar halfzusje uit 2019 ook niet, die is ook weg om gedekt te worden, maar haar twee jaar oudere halfzus was er wel, en haar jaarling halfbroertje van Bated Breath ook. Ik heb ook babyfoto's van Auroch gezien in de groeisoftware die Chasemore gebruikt. 
maarja gewoon lekker vaak laten aanprutsen, dan went ze er vanzelf wel aan
) dat ineens blaffend uitviel richting Auroch, maar die zette slechts een pasje opzij. Het roodborstje dat we een paar minuten eerder tegenkwamen was enger.
™ en stond braaf stil, haha. Zolang er aandacht en/of eten is, is het ook al vrij snel goed.
Ik vond het echt megaspannend om de een of andere reden, hahaha, maar Martin, de zadelmaker, is heel rustig en kundig. Auroch vond het héél raar. Met opzadelen was ze al niet helemaal zo zeker van dat grote gevaarte op haar rug en in beweging ook niet, zeker omdat mijn balans natuurlijk ook in één klap helemaal anders is, maar ze deed zó hard haar best.