Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lyona schreef:Tijd voor een Jona update!
Jona is ondertussen al anderhalve week bij mij.
Ik ben met het hele paardenbestand naar Zweden verhuisd vanuit Zuid-Frankrijk, en de paarden kwamen onderweg door Nederland, en er was nog een plekje vrij op de transportwagen, dus Jona is onderweg meegenomen naar mij toe.
Ik ben met 8 paarden in Frankrijk vertrokken, en kwam met 9 paarden in Zweden aan
Humpiedumpie schreef:Oh wat gaaf dat je nu naar Zweden bent verhuisd! Met al je paarden nog wel. Waar zit je ongeveer?
Leuk, weer een leuke in de collectie erbij! Leuk om dit ook weer te volgen
Elisa2 schreef:Zo dat is nogal een stap..verhuizen van Zuid Frankrijk naar Zweden. Is het vanwege het klimaat?
Wel mooi dat Jona er nu ook bij is en alles bij elkaar staat. Ben benieuwd hoe ze het verder gaat doen.
VixillHedinn schreef:Is phenja ook mee verhuisd? Staat zij er ook bij?
Jet schreef:Zo, jij bent een reislustige dame! Wel heel fijn dat ze zo mee kon op het transport en dat ze al begint te wennen aan jou! Hebben de anderen de reis ook goed doorstaan en kunnen die al wennen aan de klimaatsovergang?
VixillHedinn schreef:Hoe doen de ijslandse dames het daar?
Narcissa schreef:Dat is echt ZO typischToen Skola nog leefde, waren zij en Jona ook altijd samen. Mijn staleigenaresse vroeg zelfs of IJslanders altijd zo samenklitten. Vaak wel, Folly en Skola stonden eerder ook altijd samen.
Superfijn om te horen dat het zo goed gaatZe lijkt ook al wat gewicht kwijt te zijn?
Ik heb ook een update over mezelf om het hoofdstuk helemaal af te sluiten: ik ben genezen verklaardNog wel mank door bekkeninstabiliteit maar dat gaat met wat training en geduld helemaal goedkomen. Ik heb erg veel geluk gehad en mag alles weer doen, paardrijden inclusief.