N.A.V. Je Facebook bericht, hoe groot is hij nu?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Clown en vooral showoff.

Wel super leuk, begint ergens op te lijken!
(mijn hoofd zegt ook genoeg haha)

Het staat op video maar ik heb het helaas niet op foto.

Ik was zo bezig met hoe en wat dat ik zelfs op een moment de lijn losliet omdat ik zo in mijn hoofd bezig was dat ik niet doorhad hoe ontspannen ik die lijn vast had, en Azu echt dacht 'huh'?

Het is natuurlijk geen mega resultaat gelijk, maar de ontspanning die we hadden was zooo fijn. Azumar liet me heerlijk stuntelen, hij is zo eerlijk!

Dat ik een hoop al toepas (op mijn manier) en ook dat er dingen in deze methode zijn die ik juist níet ga toepassen in onze trainingen. Met deze oefening kan ik het cirkelen naar het libertywerk toe weer een beetje beter aanpakken. Het was erg interessant.
DemiSisa schreef:Klinkt als een topdag en wat een ontzettend leuke combinatie zijn jullie toch! Onwijs mooi om te zien hoe jij echt kijkt naar je paard en wat hij wil en nodig heeft
Lief!!Muga schreef:Wat een geweldige ervaring heb jij gehad! Leuk om te lezen!
Flubberboot schreef:Super leuke foto's! Super dat hij zich goed gedragen heeft! Puppy paard wordt volwassen![]()
Klinkt als een nuttige clinic!!!

En knap van Azu dat hij het al zo goed deed op vreemd terrein!

AlwaysH schreef:Zijn jullie er klaar voor…?!
I did a thing!!![]()
![]()
[ [url=m/ESZTGx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lk6sQy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Later meer, ik moet werken op mijn roze wolk. Droompaard![]()
Even een beetje aanwakkeren en met wat spiertjes bezig. En niet alleen in de cirkel, maar het plan is om adh in de bak te gaan werken. Kunnen we gelijk wat aan zijn concentratievermogen werken!