"Nou dat verhaal krijgt nog wel een staartje maar daar kan ik me nog iet over uitlaten op FB"
Meer is het niet. Dus niet een erg nuttige update voor hier zeg maar.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:de eigenaresse schrijft ergens op de vraag of er nog iets vernomen is van Porche?
"Nou dat verhaal krijgt nog wel een staartje maar daar kan ik me nog iet over uitlaten op FB"
Meer is het niet. Dus niet een erg nuttige update voor hier zeg maar.
ElCamino schreef:bedoel je de update van 27 oktober ? of later....want ik zie verder niks bijzonders, alleen dat ze in contact wil komen met andere eigenaren....
Ik hoop ook steeds dat er een update is, slecht of goed, dan kun je iets afsluiten...
EliseXJoelle schreef:ohh my.... dan vrees ik toch het ergste...
Hoe zit dat verzekeringstechnisch? Is de opfok hier aansprakelijk voor? Ik neem aan van wel, je stalt je paard daar toch in goed vertrouwen....
Kinke schreef:dan is het natuurlijk nog de vraag hoe dat wettelijk zit. Je kunt van alles in een contract zetten, maar of dat stand houdt....
pillow schreef:Kinke schreef:dan is het natuurlijk nog de vraag hoe dat wettelijk zit. Je kunt van alles in een contract zetten, maar of dat stand houdt....
Hoe wil jij zo,n opfokbedrijf aansprakelijk stellen. Als hij doodgetrapt wordt of een poot of zijn nek breekt,of in de nacht koliek krijgt daar kan niemand wat aan doen
pillow schreef:Hoe wil jij zo,n opfokbedrijf aansprakelijk stellen. Als hij doodgetrapt wordt of een poot of zijn nek breekt,of in de nacht koliek krijgt daar kan niemand wat aan doen
HorsePassion schreef:Ik vind het wel de opfokker aan te rekenen dat hij het paard blijkbaar nooit gemist heeft.
Pas bij ophalen werd het dier vermist. Dan is er nooit goed naar omgekeken.
ElCamino schreef:Die staat gewoon weer vol hoor elk jaar, dit is gewoon domme pech geweest..... aan ieder de keuze om daar zijn dier neer te zetten..... overal kan iets misgaan. Het is niet zodat het elk jaar gebeurt of zo ( gelukkig). En er geburen wel meer gekke dingen in een opfok, paarden zijn vreemde wezens, die halen nou eenmaal de raarste dingen uit ( en dan doel ik op andere ongelukken dan dit natuurlijk)