Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Texas02 schreef:Ik hoop echt voor jullie dat jullie in de toekomst nog vele fijne ritten mogen maken! Dat hebben jullie zeker verdiend na dit alles!
senna21 schreef:Wat een geduld moeten jullie hebben. Sterkte.

. Erg spannend! Hopelijk krijgen we groen licht en mogen we weer opbouwen. Ik kan stiekem niet wachten, maar we gaan sowieso alles op z'n tijd doen. Die paar maanden langer zal het hem ook niet doen als je al een jaar wacht.
. Natuurlijk waren we later door meerdere files en liepen we achter op schema, paard was natuurlijk vies toen we op stal aankwamen dus die had nog even een borstel nodig, beschermers om en hop de trailer in! Gelukkig is trailer laden heel gemakkelijk met haar.
. Sommigen zullen de kliniek in Someren helaas kennen en weten dat er tegenover de röntgen een kamer is voor de hoefsmid. Hailey had ik daar even vastgemaakt zodat we naar de röntgen konden kijken. Ze zocht mij gelijk en keek mij vanuit de andere kamer continu aan. Smelt
. Maargoed de RX foto's: allemaal goed. Bot is netjes aangegroeid, wel de spat/artrose (eerder genoemd in het topic), maar dit zit in een deel waar weinig beweging in zit. De DA vertelde dat de eventuele ongemakken van de spat steeds minder zullen worden naarmate het nog vaster gaat groeien. Ik citeer de DA even: "Je hebt weer een volledig rijpaard. Dit is de beste uitkomst die er kon zijn". Ik heb wel even een traantje gelaten. Hailey even later stevig omhelst en gekust.