Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mrie schreef:Net vers gekocht, bijna vijf, fris uit spanje en hij heet "Adonis" En zo zie ik mijzelf niet mijn paard uit de wei roepen... AAAAAA dooooo niiiis. Echt niet
Maar wat een getrut om dan iets te vinden wat wel leuk is én past.
Ik geef jullie even ons uitprobeer lijstje: Ronald, Harmen, Sonar, Moenne, Pol, Tarik, Potgieter, Haakman, Hilhorst, Jondu en dat zijn dan alleen nog maar de namen die we het waard vonden om op te schrijven. (hoezo Potgieter, Haakman en Hilhorst... Dat zijn namen zoals men in Suid Africa naam geeft, je kind krijgt de meisjesnaam van je vrouw als voornaam)
Maar het is geworden een naam waar ik nog nooit van gehoord had en die (jawel) spaans is (Grrr) Amias Wat 'door vele geliefd' betekent.
Ik hoop dat hij er aan kan wennen. (en ik ook)
Kabayo schreef:Nee, ze zeggen ook dat dit ongeluk geeft
taiitje schreef:Gaat dit over ‘Adonis XV’ een schimmel pre ?
miereneter schreef:taiitje schreef:Gaat dit over ‘Adonis XV’ een schimmel pre ?
Het topic is vijf jaar oud, dus ik hoop dat je nog antwoord krijgt.
Wel een leuk topic om te lezen. Mijn Arabier heette Amir. Het betekent ‘prins’. Nu zou ik mijn pony nooit Prins noemen in het Nederlands, dat is met iets te penny, maar in het Arabisch heb ik die associatie niet zo. Dus hij heet nog steeds Amir. Hij heeft geluk, want ik had ‘m misschien wel Henk of Kees genoemd. En aangezien het toch wel een prinsje is, past dit beter.
, hij is ondertussen al bijna 4 jaar in mijn bezit en ben al heel lang opzoek naar de oude eigenaar omdat ik meer wil weten over zijn verleden. Ik hoop inderdaad dat ze het nog leest..