Zat in het begin mee te lezen en toen tijdje vergeten. Vanmorgen 6 pagina's bijgelezen en wat spannend allemaal! Jouw zenuwen moeten op hun toppen hebben gedraaid!! Hopelijk nu geen rare dingen meer en komt ze zo die laatste 50 km door. Hopelijk wil ze nog op de trailer, die lieverd! Duim duim....
Poeh, arme paard wilde de trailer natuurlijk niet in. Kan haar geen ongelijk geven ook. Na een uur proberen ging ze er uiteindelijk in. Misschien moet ik haar Klein Duimpje noemen, ze volgde het spoor van brokjes zo de trailer in
Ze staat in de kleine paddock met mn Appaloosa, heeft ze in ieder geval 1 maatje, en dan kunnen ze later elkaar wel leren kennen in de grote paddock.
Ze heeft 1783 km gedaan in totaal. Pfft. Als we haar rechtstreeks waren gaan halen was het 400km minder geweest, maar dat kon door Corona natuurlijk niet.
Nu hoeft ze voorlopig niks, behalve lekker eten en vriendjes maken met de andere paarden.
Voor iedereen die vroeg ik blijf posten, ik heb een topic over paarden houden in Namibie, ik denk dat het het makkelijkst is als ik daar alle vorderingen blijf bijhouden?
Zal hier ons filmpje van de eerste ochtend ook nog even plaatsen, ook al zie je niet enkel Leia, maar ook onze andere paarden. In mn onderschrift (en bovenstaande post van truus1957, thanks!) zie je inderdaad de link naar het volg topic dat ik heb gemaakt voor al het paardengebeuren hier.