Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BarbaLala schreef:Ruzie om een belegd broodje kopen of om een kopje koffie op een terrasje... Ik weet niet wat ik lees![]()
Vriendin zoek je eigenwaarde en laat die vent lekker in zijn centen gaar koken![]()
Zo iemand wil je toch ook niet als vader voor je kinderen
IHN schreef:BarbaLala schreef:Ruzie om een belegd broodje kopen of om een kopje koffie op een terrasje... Ik weet niet wat ik lees![]()
Vriendin zoek je eigenwaarde en laat die vent lekker in zijn centen gaar koken![]()
nou jaa zeg... ze gweft zelf ook aandat hij het graag anders wil, maar niet weet hoe. Ts, daar kan hij een psycholoog voor raadplegen.. lijkt me slim, want dit gaat opbreken.
maar om nu te zeggen dat ze weinig eigenwaarde heeft? Ze hebben het verder mss hartstikke leuk samen. Je munt iemand ook de kans geven ergens aan te werken ipv weghollen.
bliksemflits schreef:BarbaLala schreef:Ruzie om een belegd broodje kopen of om een kopje koffie op een terrasje... Ik weet niet wat ik lees![]()
Sorry, maar dit is ook echt het enige wat ik nog zou willen zeggen...
Lieverd kies alsjeblieft voor je eigen gelukAls jij een paard kan betalen, ga er voor. Echt, want de redenen die je vriend noemt vind ik echt, sorry, belachelijk...
zarynxa schreef:Mijn vriend geeft zelf ook toe dat hij teveel angsten heeft hoor, hij durft geen cent uit te geven want wat als. Toen we op vakantie gingen kregen we al ruzie om een kopje koffie buiten het all inclusive hotel. Hij wil er graag aan werken maar weet zelf niet hoe, hij kan er niet van genieten als hij geld uitgeeft
Gillbo schreef:Zo nou als je the perfect husband zoekt dan wens ik jullie succes.
Perfectie is niet te vinden maar zoek uit wat voor jullie beide past.
Dat hij het moeilijk vind om geld uit te geven wil toch niet zeggen dat hij geen lieve partner en vader kan zijn.
Communicatie is een groot goed maar ook investeren in elkaar, begrip hebben en samen kijken wat voor jullie werkt. En zoals ik het lees wil hij wel maar vindt hij het moeilijk om te leren genieten. De stap van een koffie en een broodje op een terras naar een paard is dan enorm
Gillbo schreef:Zo nou als je the perfect husband zoekt dan wens ik jullie succes.
Dat hij het moeilijk vind om geld uit te geven wil toch niet zeggen dat hij geen lieve partner en vader kan zijn.
Communicatie is een groot goed maar ook investeren in elkaar, begrip hebben en samen kijken wat voor jullie werkt. En zoals ik het lees wil hij wel maar vindt hij het moeilijk om te leren genieten. De stap van een koffie en een broodje op een terras naar een paard is dan enorm
elnienjo schreef:Gillbo schreef:Zo nou als je the perfect husband zoekt dan wens ik jullie succes.
Maar daar maak je toch geen kind mee waardoor je ook nog 'ns levenslang aan een ander land vast komt te zitten als de relatie toch vastloopt op vrekkigheden?
_San87_ schreef:Blijkbaar wel. Laat TS eens in haar waarde. Eerst loop je te kraken op haar huis/thuis, waar je geen reet vanaf weet, en nu moet ze haar vent maar aan de kant zetten omdat hij iets lastig vindt. Weet jij alles van die man? Zijn beweegredenen, zijn zorgzame kant, zijn empathie?
Wat is er gebeurd met samen praten, werken aan een probleem? We zijn toch geen wegwerpmaatschappij zeg.
__Toverbal schreef:Gillbo schreef:Zo nou als je the perfect husband zoekt dan wens ik jullie succes.
Moet je nagaan als dat broodje al te veel is.. en dan een kind inderdaad met een ijsje zoals eerder genoemd
elnienjo schreef:bliksemflits schreef:Dat dus. En dan zal dat paard inderdaad nog wel minimaal 10 jaar duren...
Dus kan ze beter met dat paard beginnen. Als haar relatie daarop klapt kan dat maar duidelijk zijn. Hoeft ze er niet langer meer in te investeren.
elnienjo schreef:_San87_ schreef:Blijkbaar wel. Laat TS eens in haar waarde. Eerst loop je te kraken op haar huis/thuis, waar je geen reet vanaf weet, en nu moet ze haar vent maar aan de kant zetten omdat hij iets lastig vindt. Weet jij alles van die man? Zijn beweegredenen, zijn zorgzame kant, zijn empathie?
Wat is er gebeurd met samen praten, werken aan een probleem? We zijn toch geen wegwerpmaatschappij zeg.
TO is nog maar 25 jaar dat is al reden genoeg om zich niet voorgoed vast te leggen natuurlijk, ongeacht de bedoelingen van die man. Maar hoe meer ik las hoe triester ik het er uit vind zien als die man eerst wil sparen tot ie z'n huis contact kan aftikken. Ondertussen nog een duur kind groot brengen en daarnaast een paard.
Ga dan lekker voor dat paard en zie of de man nog bijdraait, voor je dingen doet die je nooit meer terug kunt draaien.
Mopjemop schreef:Mensen kijken naar mij idee te vaak naar De Toekomst. Je leeft nu! Pluk de dag!!!
De toekomst is niet voor iedereen weg gelegd! Daar staan weinig mensen bij stil.
En wanneer je partner van je houdt is jouw geluk zijn geluk![]()
Succes