Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M97 schreef:Hopelijk gaat het rijden binnenkort weer beter
Goudhaan1 schreef:Ik kom ook gezellig volgen
Ik ben verliefd op je knappe paard!
Marije_1997 schreef:Goudhaan1 schreef:Ik kom ook gezellig volgen
Ik ben verliefd op je knappe paard!
Awwh dankjewel!! Ik vind het leuk om te horen dat iedereen hem zo leuk en knap vind hahaha. Mijn moeder vind em maar lelijk (door z'n hoofd en z'n ogen zegt ze), maar ze vind hem dan wel weer leuk qua karakter enzo. Hoop dat ze ooit het lef neemt om er zelf ook even op te klimmen, dam is ze wss verkocht hahaha
Goudhaan1 schreef:Marije_1997 schreef:
Awwh dankjewel!! Ik vind het leuk om te horen dat iedereen hem zo leuk en knap vind hahaha. Mijn moeder vind em maar lelijk (door z'n hoofd en z'n ogen zegt ze), maar ze vind hem dan wel weer leuk qua karakter enzo. Hoop dat ze ooit het lef neemt om er zelf ook even op te klimmen, dam is ze wss verkocht hahaha
Ooohhh! Ik vind 'm juist echt een ontzettend vriendelijke uitstraling hebben, waar hij gewoon 10 keer zo knap van wordtEnnuh, je moeder zal vast wel bijdraaien, komt vanzelf
Maartje_M schreef:Hij ziet er veel relaxter uit. Wat heeft hij om zijn rechter voorvoet?
Maartje_M schreef:Ah okvond het al zo’n rare peesbeschermer maar nu snap ik het!
SinneJ schreef:Het is echt super dat je op onderzoek gaat TS en ik zeg dit niet om je onderuit te halen, maar op bijna alle foto's zie ik een stevige onderhals die niet minder wordt naarmate je hem langer hebt. Dat impliceert toch een probleem in het rijden. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat hij last heeft en daarom niet goed over de rug te rijden is, dus ik wil niet zeggen dat het probleem zeker 100% bij jou ligt, maar mochten medische zaken uitgesloten worden, lijkt het me dat je op zoek moet naar andere begeleiding. Met rijden kan je heeeel veel verpesten, maar ook heel veel oplossen, dus dat zou een positief scenario zijn, want dan valt er wat aan te doen!
Veel succes en ik duim mee dat het meevalt. Als je achteraf denkt dat hij gezond is en naar je rijden wil kijken, denk ik graag met je mee
Marije_1997 schreef:SinneJ schreef:Het is echt super dat je op onderzoek gaat TS en ik zeg dit niet om je onderuit te halen, maar op bijna alle foto's zie ik een stevige onderhals die niet minder wordt naarmate je hem langer hebt. Dat impliceert toch een probleem in het rijden. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat hij last heeft en daarom niet goed over de rug te rijden is, dus ik wil niet zeggen dat het probleem zeker 100% bij jou ligt, maar mochten medische zaken uitgesloten worden, lijkt het me dat je op zoek moet naar andere begeleiding. Met rijden kan je heeeel veel verpesten, maar ook heel veel oplossen, dus dat zou een positief scenario zijn, want dan valt er wat aan te doen!
Veel succes en ik duim mee dat het meevalt. Als je achteraf denkt dat hij gezond is en naar je rijden wil kijken, denk ik graag met je mee
Ik ben er helaas nu ook achter dat de persoon waar ik al jaren les van heb toch niet zo heel goed blijkt. Ze bedoelt alles vast goed, maar heb afgelopen zaterdag hulp gehad van m'n stal eigenaresse. En die heeft me echt goed geholpen. Dat is betere begeleiding zeg maar. Zij geeft geen les verder (wil me vast wel helpen maarja tijd moet er ook zijn). Dus ik ga denk ik ook maar zoeken naar iemand die een beetje rien van de schaft manier lessen geeft, dat vind ik super fijn. Door vrijdag besefte ik me ook dat ik opzich prima reed, maar niet genoeg om hem nog meer te verbeteren. Ik bleef ook wat hangen voelde ik. Voor nu maar even geen rijden, hooguit alleen even stappen onder het zadel aan een los teugeltje. En eerst even na laten kijken door diverse mensen!
Ik heb overigens nu 2 a 3 keer dressuurles gehad. In al die tijd. Ik liep steeds vast, maar nam die stap niet voor les. Met de bijrijder zag ik dan weer wel wat er moest gebeuren. Maarja die komt nu vooopig niet. Rijtechnische dingen liggen gewoon bij mij en dan besef ik me ook. Ben dan nu ook aan het investeren in online modules enzo. En ga straks natuurlijk regelmatig lessen
Ketly schreef:Heb je toevallig ook een filmpje van je rijden? Ik ben wel erg benieuwd!