Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Myour schreef:Hoe reageerden jullie paarden op bepaalde dingen voor het eerst (voor degenen voor wie dat van toepassing is), bv singeltje, hoofdstel, zadel, hangen etc.?

webster543 schreef:1.85 is echt reusachtig!! Op RX in orde?
als ik het goed heb zit er Ferro bloed in, dus het makkelijkste karakter zal hij ook niet hebben, wat ik ondertussen ook al wel opgemerkt had! 

ik moest hem echt vangen om hem bij de hindernissen weg te houden.

Snap dat die meer tijd nodig heeft om te ontwikkelen en groeien.

MirandaFuego schreef:Nog een gvr, heeft hij al gewisseld want zijn gebit lijkt niet helemaal hoe het hoort.
Grappig dat hij zo van springen houdt!

) en toen hebben we alles op ongeveer 40 cm gezet voor de eerste keer en uiteindelijk heeft hij op zijn hoogst een stijltje van 70 cm gesprongen (dit deed die gek gewoon vanuit stilstand op een gegeven moment
). Hij kan makkelijk hoger, maar omdat hij zo enthousiast werd heb ik hem op een gegeven moment echt uit het lijntje gehaald en in de paddock gezet om hem tegen zichzelf te beschermen, haha.
) 

MirandaFuego schreef:Leuk een Merens, ze lijkt niet zo groot maar is waarzchijnlijk groter dan Malik.
Ga je er ook op zitten?
MirandaFuego schreef:Fransje, dat was niet helemaal wat Malik deed, hij pakte het lint tussen zijn tanden en trok het los waarna hij heel triomfantelijk de wei in liep..
Hij rent er normaal gesproken niet door, maar trekt wel de prikpaaltjes eruit en maakt het open bij de handvatten.
Slimmerik!
Indi_Vito schreef:Luna heeft een bareback op gehad, op 1 bokje na geen reactie.
Knapperd
[ [url=m/RfYPUi.jpg]Afbeelding[/url] ]
MirandaFuego schreef:Malik vindt een sprongetje ook leuk maar dat bewaar ik nog tot wat later, er is zoveel te doen!
Paar maanden terug hebben we eens wat gesprongen over (lage) tonnetjes voor het idee, alleen weet ze nog niet waar haar benen zitten en is ze mega onhandig. Maar eens meenemen naar de springles voor wat balkjes lopen.

Ze was weer zo blij en braaf!