Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannanas schreef:Hé balen, toch weer gevoelige en wat warme hoeven. Wat doen jullie aan alternatieve geneeskunde bij de teke’s? Vooral die kleine donder zou ik kwa sensitiviteit in zijn algemeen in die hoek ondersteunen. Denk aan probiotica en lever ondersteuning, maar ook Osteopatie om spanningen rond organen te ontspannen. Ze zou wel eens veel op haar lever kunnen nemen, en het middenrif, met haar “altijd aan staan”.
Een hele verfrissende hoek, stress afvloeiing met paardenzouden je tekes er voor open staan om iets met ademhaling te trainen? Bedoel, ze zijn toch wat vreemd (bewust) van aard dus wie weet? Een soort ontspanningsoefening voor de buik.
Mij klinkt het ras echt als muziek in de oren. Je hoeft alleen maar in je zijn te communiceren, zo op onbewust niveau!
Berdien schreef:He wat een zorgen toch.. Het is ook een winter/herfst van niks. Zo nat, zo warm.. Hopeloos. Zeker als je er eentje hebt die op de minste veranderingen reageert.
Feyre is ondertussen wel een Tank ja. En dan een Tank die volop de pubertijd in knalt. Van een altijd zoet, onverstoorbaar paardje naar eentje die er vandaag met wandelen piepend vandoor vloog. OepsieMaar altijd eerlijk, en zo puur in haar (re)acties. Dat is toch wel het mooiste van een jong paard, en zeker eentje die je vanaf inimini al bij je hebt. Die band, het volgen van de ontwikkeling en de groei, dat is zó gaaf!
Nummus schreef:Hoefbevangenheid, zeker als ze zo gevoelig zijn, is ook echt oliebol om te managen hoor...
Retjethorse schreef:Hopelijk is het niet meer dan een reactie op de hoefsmid, maar wat is dat toch schrikken zeg.![]()
Ik heb echt respect voor jullie, dat jullie het zo goed kunnen managen.
Retjethorse schreef:Zo zeg, Manari wordt lang!En zie ik nu goed dat haar kont boven Muzanna haar schoft uitkomt?
ieris schreef:Leuke foto's!
Ze zien er super uit zeg!
En fijn dat Bindi het zo goed doet.
Ja lijkt me ook veel opletten, als je paard hoefbevangen is geweest.
Hier een keer meegemaakt bij een welshje, maar die heb ik toen verkocht, dat ging echt niet hier.
Gelukkig bij de teke's nooit last mee gehad, houd ze ook best sober hier met veel bewegingen.
zippora schreef:Meen me te herinneren dat je man een grote maat Teke wilde? Manari beantwoord duidelijk de wens van"haar" mens
CarinaR schreef:Aller eerst de beste wensen.
Had de foto's even gemist maar wat een dame zeg. Heerlijk