Even in het kort hoe het ging.. hij liep boven verwachting binnen twee tellen de trailer in. Dat was voor hem jaren geleden, ik geloof dat hij maximaal 6 keer in zijn leven op een trailer heeft gestaan. De reis ging ook best goed. Het was een half uurtje rijden. Hij had zich wel wat druk gemaakt en zweette wat, maar we waren er!
De kennismaking met mijn dames verliep soepel. Flo liet zich even mooi zien en snuffelde met iedereen. Wainonia leek hem toch echt te herkennen na al die jaren! Ze zijn samen opgegroeid, maar het was inmiddels 5 jaar geleden dat ze elkaar hadden gezien.
Penotti (de stippel) is op slag verliefd en sjokt de hele tijd achter hem aan
Toen het donker begon te worden werd het tijd om op stal te gaan. Dat was wel even sdpannend, want Flo vond het erg spannend om daar te staan en riep steeds naar de meiden (die naast hem staan, ze zien elkaar allemaal). Na een half uur te hebben geobserveerd zijn we toch maar in huis gegaan en hebben ze even alleen gelaten. Gelukkig werd het snel rustiger. Ik hoop dat Flo een beetje kan wennen de komende tijd en dat hij zich veilig gaat voelen.
Wat mooi om jullie zo samen te zien! Wat een ontzettend leuk dier is florentino zeg! Lekker zo doorgaan claudia, het is een plezier om jullie zo bezig te zien en ga jullie zeker volgen
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-19 15:39
Bedankt! Voorlopig hou ik het bij wat kroelen en een lekkere poetsbeurt. Hoewel hij het met de dames goed naar zijn zin heeft, vindt hij het op stal wel een beetje spannend nog. Hij is bang dat zijn meisjes weg gaan dan geloof ik. Wordt nog een dingetje denk ik als ik met 1 van de anderen op pad moet. Maar ook dat moet hij leren. Inmiddels kan ik hem prima poetsen, daar geniet hij echt van. Ook is hij "naar de kapper" geweest. Even een beeeeetje fatsoeneren was nodig
Het is "aan" met Veronia. Toch wel bijzonder, mijn twee rijpaarden samen op 1 foto. Had ik echt nooit verwacht..
Macho man
Es_ther
Geplaatst: 19-10-19 15:40
Hij is zo knap
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-19 19:00
En zo heeft hij vandaag toch een klein beetje gedaan.. Mijn dochter en ik hebben vanmiddag gereden op onze paarden en hij stond zo geïnteresseerd toe te kijken daarbij dat ik het wel durfde te wagen om na zijn poetsbeurt gewoon eens een zadel op zijn rug te knopen en hem een beetje rond te laten lopen. Deed ie superbraaf! Helemaal niet druk, gewoon lekker rustig ermee rond lopen. Helemaal prima zo!