Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rizette schreef:Je bent niet dik maar ik vind je wel te veel "mens "voor het arm bespierde en beknopte beestje waar je nu op zit.Maar goed daar kunnen we eindeloos over discussieren.Mijn ervaring is dat je jezelf als ruiter ook minder goed kwijt kan op een klein smal paard en dat er ook eerdere problemen ontstaan in de rug of beenwerk van het paard omdat er meer kans op overbelasting is en je voor het paard als het ware meer "topzwaar"bent.
"
Ailill schreef:Wat gaat de tijd hard, die had je toen als jaarling (in het buitenland) gekocht, toch?
Lau schreef:SVRL schreef:Dit ben ik trouwens op mijn jonge gup tijdens de zadelpassessie van afgelopen november. Blijf erbij dat ik niet te dik ben voor hem.
[ [url=m/k8D0Gv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zeg waar kan ik eigenlijk tekenen voor dat figuur
Suzanne F. schreef:Dat komt omdat iedereen hier het zich enorm aantrekt. Gewicht is een enorm gevoelig onderwerp waar echt een taboe op rust en waar liever helemaal niet over gepraat wordt. Maar zodra je op een dier gaat zitten moet je heel kritisch naar jezelf kunnen kijken. En ik blijf zeggen dat maat 54 echt niet op een paard thuishoort.
Suzanne F. schreef:Dat komt omdat iedereen hier het zich enorm aantrekt. Gewicht is een enorm gevoelig onderwerp waar echt een taboe op rust en waar liever helemaal niet over gepraat wordt. Maar zodra je op een dier gaat zitten moet je heel kritisch naar jezelf kunnen kijken. En ik blijf zeggen dat maat 54 echt niet op een paard thuishoort.
meggiemeg schreef:http://www.kledingmaten.net/kledingmate ... -geworden/
Hier een leuke uitleg over de maten van kleding jaren terug en nu. Wellicht geeft dat een ander beeld waarom?
JeaDH schreef:meggiemeg schreef:http://www.kledingmaten.net/kledingmate ... -geworden/
Hier een leuke uitleg over de maten van kleding jaren terug en nu. Wellicht geeft dat een ander beeld waarom?
meggiemeg schreef:http://www.kledingmaten.net/kledingmate ... -geworden/
Liselot schreef:JeaDH schreef:
Lijkt me vrij sterk. Ik vind juist dat heel veel merken heel klein vallen. Ik ben 1.63, weeg rond de 55kg en draag meestal mat M terwijl ik echt een ukkie ben
MarcoBorsato schreef:Suzanne F. schreef:Dat komt omdat iedereen hier het zich enorm aantrekt. Gewicht is een enorm gevoelig onderwerp waar echt een taboe op rust en waar liever helemaal niet over gepraat wordt. Maar zodra je op een dier gaat zitten moet je heel kritisch naar jezelf kunnen kijken. En ik blijf zeggen dat maat 54 echt niet op een paard thuishoort.
Nee jij reageert gewoon een potje ongenuanceerd met je turnpakjes.
Het lijkt mij logisch dat je met teveel gewicht niet op een dier gaat zitten maar waarom jij het nodig vindt om te zeggen dat turnpakjes terecht niet in XXL gemaakt worden ontgaat me volledig en komt eerder gefrustreerd over dan diervriendelijk.