Alleen heeft de DA die dat zou doen niks meer laten horen.
Dus ik ga deze keer een andere vragen.Hoop dat die van jou ook snel weer buiten kan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ik ga deze keer een andere vragen.
en ja ik voel me nu even heel dom), bij de meeste stallen is dit natuurlijk wel zo. Maargoed het is me tijdens het scheppen in de rug geschoten, kan inmiddels ook mijn nek amper bewegen en morgen maar even naar de dokter. Helaas ook niet naar springles morgenavond..
Was er vandaag de hele dag misselijk en naar door.....

. Had daarvoor wel geleerd om niet gefrustreerd te raken, maar dat er zelfs een lachje vanaf kan af en toe als het helemaal mis gaat is wel een stuk fijner. Fijn dat het vandaag weer helemaal goed ging.
wat een zorgen zal je hebben! Maar wel fijn dat er verbetering in zit! Hopelijk snel die echo met een positieve uitslag!
) en ik heb wat moeite met ademen... nessinator schreef:Sandy Ons doel dit jaar is dus om rustig richting een M-proef aan de hand te werken!
Januari zal vooral in het teken staan vanverfijnen van de communicatieen werken aan lengtebuiging.
Valentino
Aan het eind van 2018 wil ik...
- B-klaar zijn
- Valentino in de trailer kunnen krijgen binnen 30 minuten
- Een kennismakingsritje Endurance gedaan hebben
- Begonnen zijn met springen
- Western uitproberen met hem?
Veel dingen dus, maar eerst, in janauari...
- Ga ik erachter komen wat voor een kruising (?) Valentino nou eigenlijk is- Doen we een Working Equitation clinic op stal- Gaan we lekker veel het bos in- Gaan we veel vanaf de grond verder werken aan balans
Citaat:doelen voor januari
- hoefsmid laten komen
-een keer balkjes draven
- een springlesje rijden
- elke week oefenen met wijken
Bestaat Eros.DV.Plech al? Of vind je dat te saai? Heb je misschien een bij- of koosnaam voor hem die je kunt gebruiken?
Die van mij was zo vanzelfsprekend dus was niet lang zoeken, ben benieuwd welke naam je gaat kiezen
Op facebook ook overigens
Dat is ook de reden dat ik IG aan zou maken voor de paardjes, mijn vriendjes hebben niet zo veel met paarden en mijn IG bestaat nu voor 80% uit horsespam
Zelf ben ik actief (alhoewel, nu wat minder) onder de naam @draft_n_friesian voor de paarden, omdat mijn persoonlijke account anders ook volgespamd wordt. Al moet ik mijn naam wel veranderen als er binnenkort nog een 3e/4e paard bij komt, want het paard dat ik op het oog heb is geen trekpaard en ook geen Fries
Dus dat wordt nog wat.nanoukkie schreef:Oh super dat jullie ook actief zijn op andere social media! Ik heb uiteindelijk gekozen voor royaldutch_eros. Het is namelijk een kwpn dus toepasselijk is het en ik vond het best orgineel haha. Ik ga jullie terug volgen!
@Granoek: wow wat heb jij veel volgers!