Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lindahertha schreef:wat goed einde zeg! het is je van harte gegunt..mooi verhaal voor
hart van Nederland!!
Imre schreef:Wat een fijn einde van een lange periode van onzekerheid. Geweldige foto's! Herkende ze je eigenlijk? Super dat ze op termijn weer naar je terug kan!
Elisa2 schreef:Wat een geweldige wending inderdaad en ik hoop dat je Lotje snel terug kan kopen!
En wbt geld..is een doneer actie anders geen goed idee? als iedere bokker een euro doneert dan heb je zo een bedrag bij elkaar.
Fortitude schreef:Wat een wending zeg!
Ik vraag me alleen af of ik zelf gelukkig zou zijn met de loop van dit verhaal. Een kreupele pony in de lessen... Dat noem ik geen goede manege. Zelfs al werkt ze weinig en krijgt ze goede verzorging.
Maar ontzettend fijn dat je haar weer hebt kunnen zien!
emilyslaluna schreef:Elisa2 schreef:Wat een geweldige wending inderdaad en ik hoop dat je Lotje snel terug kan kopen!
En wbt geld..is een doneer actie anders geen goed idee? als iedere bokker een euro doneert dan heb je zo een bedrag bij elkaar.
Dat zou een top actie zijn. Maar ik ben niet een persoon die geld van anderen durft te vragen...