Joltsje schreef:Pff lastig ts.
Ik zou wat groters zoeken. Je hebt nu nog geen mega band met het paard en kunt nog verder kijken. Eenmaal gekocht is er geen weg terug
eens hiermee!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsies5 schreef:Is er niet nog een kans dat deze tinker uitzwaart en dat het dan wel past? Of is het echt een hele slank gebouwde?
robbie88 schreef:ik ben 170 rijd momenteel even een pony voor de verkoop van 1.47?
Welke omgeving woon je ts?[ [url=m/VP4HsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ladygiroc schreef:Ik snap die omstanders wel.
Je bent bij 2 totaal verschillende paarden wezen kijken en je komt over alsof je beide paarden ook wil(de) kopen. Opzicht is dat niet erg natuurlijk maar het is een keus die je voor jaren maakt, dus het paard moet wel aan je doel voldoen.
Het komt op mij allemaal erg wisselend over, eerst een menukkie waar je af en toe op kan, dan een rijpaard waar je waarschijnlijk niet mee kan mennen, het renpaard dus. En nu een tinker, met de tinker kan je dan waarschijnlijk wel mennen maar die vond je te zwaarmoedig en is voor je vader te klein.
Elk paard waar je gaat kijken heeft wel positieve dingen die bij je kunnen passen, maar het komt nu op mij over alsof je het liefst deze week nog een eigen beestje wil hebben.
Kijk dan voor iets waar AL je eisen in passen, dus 1 waar je vader op kan, waar je mee kunt mennen en die niet te zwaar gebouwd is voor eventuele (men)wedstrijden en natuurlijk waar je mee kan rijden.
Ik zou als ik jou was je 'men-eis' niet aan de kant zetten, als je vader straks minder mobiel is kun je altijd nog een lekker ritje met de wagen gaan maken. Dat is voor je moeder waarschijnlijk ook leuk. Lekker met je gezin een tour-rondje.
Ik bedoel dit niet als kritiek maar probeer je te behoeden voor een eventuele verkeerde keus, dat je na een jaar denkt van goh, ik had toch liever dit of dat nog gekund.