Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pfffaard schreef:Lieveli
Dramaqueen. Waar slaat dat nou weer op? Ik heb 2jr lang alles voor mijn vriendin gedaan en haar alle ruimte gegeven en haar ondersteund zodat ze thuis kon komen in een warm huis en een bord eten zodat ze zo door kon naar haar grote liefde. Pfff... en nu klaag ik ff (misschien niet op de goeie plek) en jij noemt dat dramaqueen. Hahahaha... jij hebt in dit leven nog geen rake klappen gehad of wel?
Dramaqueen. Waar slaat dat nou weer op? Ik heb 2jr lang alles voor mijn vriendin gedaan en haar alle ruimte gegeven en haar ondersteund zodat ze thuis kon komen in een warm huis en een bord eten zodat ze zo door kon naar haar grote liefde. Pfff... en nu klaag ik ff (misschien niet op de goeie plek) en jij noemt dat dramaqueen. Hahahaha... jij hebt in dit leven nog geen rake klappen gehad of wel?
lieveli schreef:Pfffaard schreef:Palmera; ik kom hier ook wel overheen, maar ik wilde mijn leven met iemand delen, zo werkt een relatie. Maar mijn paardenvrouw wil helemaal niks delen, die wil alleen haar paard.
Nou en terecht, als jij thuis op de bank net zo'n dramaqueen bent als hier op het forum prefereer ik nog een kreupele shetlander boven jouw gezelschap.
Pfffaard schreef:Ow... en ik ben niet de ex van TS. Ik weet niet wie dat zijn! Ik kwam hier op zoek naar een manier om mijn relatie te redden door te zoeken naar manieren waarop ik haar en mezelf kan geven wat we nodig hebben. Maar heel duidelijk.. jullie hebben helemaal geen partners nodig, tenzij ze braaf en volgzaam doen wat jullie willen.. net zoals jullie paarden. Oftewel.. bedankt voor dit forum en jullie haatdragende reacties op mijn stukje kritiek de balans die vrouwen hanteren tussen paarden en relaties/partners.. trouw fijn met je paard en misbruik de liefde van jullie partners niet. Beeld je maar eens in dat jullie paarden niks van jullie willen weten en jullie verwaarlozen. Een paard dat je koud behandeld en die alleen maar leuk wil doen met andere ruiters en die alleen tijd wil maken voor ritjes met anderen.. Kijken hoe snel jullie een ander paard nemen. Bah. Jullie gebruiken mensen zoals jullie je paarden gebruiken zolang ze maar doen wat jullie willen.
Pfffaard schreef:Oftewel... aan de dames op dit forum.. besef je goed wat je een partner aandoet als je hier zo grappig kan zeggen dat hij onmiddellijk op straat staat als je moet kiezen tussen je paard en je partner. Stel je voor dat je partner zo over jou praat. Persoonlijk. Ik ben gek op auto's en ik heb er één die duur is en tijd kost.. ik ben zo blij met die auto en het geeft me zo'n vrij en goed gevoel als er in rijd.. maar als ik moet kiezen tussen mijn partner en mijn auto... daar ben ik in 1 seconde over uit.. dag auto, hallo partner.
Pfffaard schreef:Ik steunde mijn vriendin en ik ben blij dat ze in haar paard zo'n fijne hobby vindt. Ik gaf haar alle tijd en ruimte om die hobby te beleven, maar ik kwam volledig op een zijspoor te staan. Nu beginnen de damea hier mij al direct in hokjes te zetten en weg te joelen... heeel volwassen! Ik ben geen bezitterige mishandelende tiran.. wat zegt het over de vrouwen die dit meteen beginnen te roepen??? Ik had een relatie waar ik volledig voor wilde gaan, maar ik besta helemaal niet naast dat paard. Alles voor en na het paard is een nutteloze onderbreking tot ze weer naar haar paard kan. Lekker normaal. Ze houdt meer van haar paard dan van mij. En nee.. mijn ex zit niet op dit forum. Ik probeerde te begrijpen wat ik nog kan doen om de relatie te redden, tegen beter weten in ging ik hier op zoek naar tips. Bedankt voor het inzicht dat de liefde met een paardenvrouw maar 1 kant op gaat. Aan alle hatende vrouwen die op mij reageren... jullie kennen mij niet, maar oordelen wel.. wat zegt dat?
gekvanfleur schreef:Tuurlijk zit pfaaaard hier helemaal in het verkeerde topic en bij de verkeerde vrouwen, maar heel eerlijk...ik zou met de echte paardenliefhebbers het ook geen dag volhouden en kan altijd wel begrijpen dat mannen liever geen 'echt' paardenmeisje willen.
En dat zeg ik als paardenmeisje.![]()
Dus ik kan mij best voorstellen dat dit ontzettend frustrerend kan zijn als je partner anders erin staat dan jij. Ik zou het geen dag volhouden met iemand die alleen maar paard, paard kan denken. Voor mij is er meer in het leven, ondanks mijn enorme liefde voor mijn beestjes. Toch wat anders dan van auto's houden.
Neemt niet weg dat dit topic en de wat generaliserende manier waarop hij praat niet handig is. Zeker niet op een forum als dit.
Ayasha schreef:gekvanfleur schreef:Tuurlijk zit pfaaaard hier helemaal in het verkeerde topic en bij de verkeerde vrouwen, maar heel eerlijk...ik zou met de echte paardenliefhebbers het ook geen dag volhouden en kan altijd wel begrijpen dat mannen liever geen 'echt' paardenmeisje willen.
En dat zeg ik als paardenmeisje.![]()
Dus ik kan mij best voorstellen dat dit ontzettend frustrerend kan zijn als je partner anders erin staat dan jij. Ik zou het geen dag volhouden met iemand die alleen maar paard, paard kan denken. Voor mij is er meer in het leven, ondanks mijn enorme liefde voor mijn beestjes. Toch wat anders dan van auto's houden.
Neemt niet weg dat dit topic en de wat generaliserende manier waarop hij praat niet handig is. Zeker niet op een forum als dit.
Op die manier generaliseren is nooit handig, op geen enkel gebied en in geen enkele situatie.Daar is nog nooit wat goeds van gekomen.
Ben jij geen echte paardenliefhebber dan?
maava schreef:Met een paard op een pension/manege/bij een ander kan je nog steeds dezelfde band hebben als dat die thuis staat.
Pfffaard schreef:Oftewel... aan de dames op dit forum.. besef je goed wat je een partner aandoet als je hier zo grappig kan zeggen dat hij onmiddellijk op straat staat als je moet kiezen tussen je paard en je partner. Stel je voor dat je partner zo over jou praat. Persoonlijk. Ik ben gek op auto's en ik heb er één die duur is en tijd kost.. ik ben zo blij met die auto en het geeft me zo'n vrij en goed gevoel als er in rijd.. maar als ik moet kiezen tussen mijn partner en mijn auto... daar ben ik in 1 seconde over uit.. dag auto, hallo partner.