Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ibbel schreef:Suelza schreef:Had gekund, maar dan hadden jullie nu geen casus gehad
Dan was cookie waarschijnlijk in de salami geeindigd, ljkt me.

. Voor mijn beeldvorming: dit verhaal is niet actueel toch? blackpromise schreef:Maar zeg nou eerlijk. Voor een paard wat zo volledig met zich zelf en de omgeving in de knoei zit. Zou dat dan echt zo slecht zijn? Voorop gesteld dat er niet iemand zoals ts is die er de tijd in wil en kan steken.
Ibbel schreef:Een dierenarts die een vermoeden weigert te onderzoeken? Wat is dat voor bizars?
elibeest schreef:Elise, kan er bij zo'n dier ook niet sprake zijn van teveel spanning op de schedel waardoor de indrukken als t ware vergroot binnen komen? (cranio-sacraal therapeut al eens laten kijken?)
lailapri schreef:Ik ben echt heel blij met mijn da als ik dit zo lees. Ik zeg paard van pensionklant er is iets mee. Arts neemt mij serieus en gaat het onderzoeken. We zijn het niet altijd eens maar ze neemt mij wel serieus met mijn "mijn gevoel zegt dat".
Ik zit vol spanning te wachten op volgend deel.
lailapri schreef:je hebt het ook niet altijd voor het zeggen. Ook wel eens meegemaakt dat arts 1 zegt laat ... maar op de foto zetten. Op de kliniek aangekomen vind arts 2 onzin, doet onderzoek maar zegt bij voorbaat al, dat is het niet bla bla. hoe betrouwbaar is onderzoek dan...