Koper schreef:Er komen echt superschattige foto's uit de oude doos voorbijOp deze pony had ik mijn eerste les:
[ Afbeelding ]
Anno 1988
Pepper

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Er komen echt superschattige foto's uit de oude doos voorbijOp deze pony had ik mijn eerste les:
[ Afbeelding ]
Anno 1988
yrsa_karlijn schreef:Koper schreef:Er komen echt superschattige foto's uit de oude doos voorbijOp deze pony had ik mijn eerste les:
[ Afbeelding ]
Anno 1988
Pepper
tones schreef:Mijn zus is al jaren gestopt met rijden, en ik kreeg pasgeleden haar spullen.
Rijd weer met zo`n geweldige bont shabrak.
Man wat was je vroeger cool met zo`n ding, totdat je ze een keer in de was gooide.
Iris82 schreef:tones schreef:Mijn zus is al jaren gestopt met rijden, en ik kreeg pasgeleden haar spullen.
Rijd weer met zo`n geweldige bont shabrak.
Man wat was je vroeger cool met zo`n ding, totdat je ze een keer in de was gooide.
Ik heb er ook nog een op zolder liggen. Met koordsingel. Mocht je interesse hebben.
Mijn waxjas ging op een gegeven moment schimmelen.
santana67 schreef:Wat ik wel vind is dat dat je vroeger "dan praat ik over 1980 ongeveer" met heel de ponyclub op wedstrijd ging. De pony's werden s'morgens in een grote veewagen geladen en op naar de wedstrijd dat was altijd supergezellig.Je bleef heel de dag op het wedstrijdterrein, einde van de dag was er bij een grote wedstrijd vaak een parade met alle deelnemers.Nu is het allemaal naar mijn inziens veel individueler geworden. Of is dit jeugdsentiment......