Ben natuurlijk voor het plaatje te klein, en MOET m als ik er in de bak dressuurmatig wat mee wil ook eerst nageeflijk hebben in stap want anders kan ik m absoluut niet uitzitten.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HorseyDude schreef:Knoeperd zeg! Zij zijn groot en ik is klein, hij vreet je vast helemaal arm qua voer...

Nee, ik denk meer voetamputatie...Citaat:Nadeel van grote jonge paarden -> grote hoeven -> blauwe dikke voet
:= Lillian__ schreef:Horseydude: hangt ervan af als je m goed bij elkaar rijd valt t wel mee. Maar hij was zoooo enthousiast dat ik m op een gegeven moment ook echt niet meer kon houden. Op de bovenste foto deed k mee aan een spelletjes dag van de rijvereneniging. De bak van de rijvereneniging is 20x80 20x60 werd gebruikt voor de spellen en 20x40 voor het stappen. Als markering hadden ze dressuur hekjes neergezet en daar zijn we door heen gegaan. Kon op t laatste stukje alleen nog maar roepen "bak vrij!" En ja hoor daar kwam de tank door de hekjes heen:=

Hij zal rond de 1.75m zijn, wat voor spaanse begrippen gigantisch is

HorseyDude schreef:Jejem Lillian als die langs komt gegaloppeerd dan veroorzaakt hij een kleine aardbeving denk ik...Nee, ik denk meer voetamputatie...Citaat:Nadeel van grote jonge paarden -> grote hoeven -> blauwe dikke voet