Ik roep al jaren dat ik een Welsh A koop de dag dat ik niet meer kan rijden en dat ik dan aangespannen ga rondcrossen. Alleen ziet mijn vriend dat niet zo zitten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze ziet er groter uit vind ik!
VanHuisUit schreef:Hahaha allemaal stalgenootjes dat is grappig![]()
Dat van het uitbesteden vertel ik morgen aan Arie dus nog evensvp
Flin is ook zo leuk, hij is idd erg aan het ravotten. @Ukkiepuk jouw pony vind ik ook zo erg leuk, wat een prachtig koppie heeft ze. Ook een heel leuk maatje om voor de wagen te doen.

Tyrcanol schreef:oh dat klinkt interessant! Volgens mij zijn dat hele fijne zadels!
Ik heb op mijn merrie een stubben juventus dressuur 17" met verkorte keilkussens en dezelfde in springvariant
En voor mijn ruin een prestige Lucky dressage 16".
Gelukkig heb ik niet zo'n hele dikke kont

Spianne schreef:Wat een hoop kleintjes zeg! Zijn er hier mensen die veel aan de lange teugel werken? Dat lijkt mij altijd leuk om met m'n shet mee aan het werk te gaan maar ik weet niet zo goed waar te beginnen

(hij is klein maar kan héél hard, en kijkt dan niet op een stoep/slootje..)
_l_amanda_l_ schreef:Kent jouw pony de beginselen voor mennen/sturen met de teugel? Dan zou ik zeggen, in je wei/bak gewoon eens voorzichtig proberen, ze leren het gauw genoeg.. Ik doe het voornamelijk buiten/langs de weg omdat mijn poownie zich voor heeft genomen overal bang van te zijn (wat hij eerst niet was) dus er moet nu een beetje aan verkeersmak-heid gewerkt worden en dat durf ik niet alleen met de sulky..(hij is klein maar kan héél hard, en kijkt dan niet op een stoep/slootje..)
Maar zo aan de teugels gaat het wel fijn! Hij kan een rustig drafje doen als ik flink doorloop..
Hahaha die van mij heeft ook wel eens van die buien dat alles eng is, of hij besluit ineens dat je veel beter over een plas water heen kan springen in plaats van er gewoon langs of doorheen te lopen.
Langeteugelen is dan wel een goede manier om wat zelfvertrouwen op te bouwen! jolmer20 schreef:Haha ik zeg ook niks VanHuisUit!
Onze zijn een leuk tweespan Ukkepuk!
Zie ze al gaan, verliefd stelletje. Vorige week ging Reggea gezellig onder t draadje mee achter Flinn aan
Catootje is leuk zeg!
gelukkig kon ik hem zozeer pakken en terug parkeren