Bij enige twijfel, nooit doen. Ook al lijkt t paardje leuk ook bij eventuele gebreken kwa gezondheid zou ik t niet doen. Hoop voor je dat je leuk paardje vind
Post je dan wel een foto?
(kan misschien even duren maar bedoel maarhahah) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij enige twijfel, nooit doen. Ook al lijkt t paardje leuk ook bij eventuele gebreken kwa gezondheid zou ik t niet doen.
Post je dan wel een foto?
(kan misschien even duren maar bedoel maarhahah)
Die weerhouden je vaak van de "aw wat schattig die wil ik" koop en helpen met helder mee denken ,want als je zo kleintje ziet ben je snel verkocht hihi
Dus dat moet wel goed komen. Monmaster schreef:Als je een auto moest kopen, koop je dan een oud lel van 15 jaar oud ( omdat je er van je buurvrouw altijd in mocht rijden of koop je dan een nieuwere..., omdat die nog jaren mee kan?
Paarden zijn veel te duur ( m'n in onderhoud dan) om er vervolgens niet op te kunnen rijden door ouderdom. Tuurlijk moet je het verzorgpaard niet kopen... Koop een paardje waar je voorlopig nog mee toe kan.
Niets van aantrekken, van dat gemanipuleer.... Je houdt jezelf gewoon stil over de evt aankoop, tot het zover is...
Suc6

MorganeR schreef:Mioux, dan krijg ik terug dat ik wereldvreemd ben en gewoon niet snap waarom zoiets niet gaat. Meer komt er niet uit.
.
afstamming maakt niet uit.