Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadiine__x schreef:Wat lief dank jullie wel! Vind haar zelf ook erg knap uitgroeien![]()
![]()
Haha ja, vind je die sportcoup mooi staan ja?
Vond het geen pan, zo dikke laag met korte manen op zo'n breed paard, ze leek net een mislukt warmbloed paard en een kerel
sjanien schreef:Wat fijn dat je al vooruitgang merkt. Ik denk dat de hanetred nog wel mee zal vallen op den duur en met gerichte training misschien wel helemaal verdwijnt. Ze is nog jong.
Mijn paard heeft er ook last van. Eerst niet gezien maar op een gegeven moment in de winter viel het mij op. Voornamelijk als ze draaide vanuit stilstand en dan weg stapte. Merk wel dat wanneer ze regelmatig loopt het beter wordt en we zijn ook gericht aan het trainen en de laatste maanden heb ik het helemaal niet meer gezien.
Nadiine__x schreef:Jenneke, reed jij 2 jaar geleden niet mee met de shires onder het zadel op de keuring?
Je paard komt bij erv bekend voor!
Benen scheren ga ik niet doen, ze heeft 1 winter kale benen gehad ivm mok en vond het geen gezicht met die mega hoefen hihihi...
Nu kale kootholtes en dat werkt prima!
cherell0 schreef:ik persoonlijk vind het echt niet mooiwaarom een shire kopen als je kwpner model wil
![]()
breed, hoog & veel behang is toch juist wat een shire shire maakt ?
ik vind geschoren benen ook de verhoudingen van het dier er niet beter op maken...
met kate reed ik ook dressuurmatig (oma van pluis) en ik heb nooit geschoren/geknipt omdat het handiger was. (1 X geschoren vanwege mok, maar dat verergerde daardoor juist...)
manen werden met werken gewoon ingevlochten.
maar ieder zo zijn idee uiteraard
isabel_94 schreef:Leuk idee om die peesjes te pimpen!
Ik kwam trouwens dit tegen over hanetred en vond het wel interessant om te lezen.
http://www.bitmagazine.nl/artikelen/een ... red/31798/