Ik ben heel benieuwd wat er nog allemaal verscholen zit in deze geweldige pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy_Komen schreef:@ fransje23: Ik ga zeker ook de dierenarts vragen hoe oud ze denkt dat Bambi is. (wellicht zonder te vertellen wat op het paspoort staat) Cushing ga ik bespreken. Ik verwacht dit eigenlijk niet, dus weet nog niet of ik dit laat uitsluiten of eerst kijk hoe het gaat, en indien het niet verloopt zoals gehoopt/ verwacht dan test. Dit zal in overleg met dierenarts en moeders besproken worden. En chip uitlezen/ controleren staat ook op het lijstje
Bambixx schreef:pony van deze leeftijd kent stroomdraad / omheining wel hoor, daar hoef je niet aan te twijfelen.
En bereden is ze ook gewoon, bedoel die pony is mensen gewend, dat is zo wel te zien.
Ik vind haar voor haar conditie opvallend actief door de bak lopen!
Loop ook goed ondanks die bokhoefjes.
Het is een schoonheidsfoutje, waar niet echt iets aan te doen is op deze leeftijd.
Heb je misschien toevallig een foto van haar gebit?
Gewoon nieuwsgierig qua leeftijd inschatten.
En ik had al gevraagd maar wellicht overheen gelezen; is het een welshje?
ps wat wordt bedoeld met die gratis bloedtest op cushing?
Mijn Bambi (mijn pony heet ook zo) lijkt dat mogelijk ook te kunnen hebben namelijk..
Bambixx schreef:pony van deze leeftijd kent stroomdraad / omheining wel hoor, daar hoef je niet aan te twijfelen.
En bereden is ze ook gewoon, bedoel die pony is mensen gewend, dat is zo wel te zien.
Ik vind haar voor haar conditie opvallend actief door de bak lopen!
Loop ook goed ondanks die bokhoefjes.
Het is een schoonheidsfoutje, waar niet echt iets aan te doen is op deze leeftijd.
Heb je misschien toevallig een foto van haar gebit?
Gewoon nieuwsgierig qua leeftijd inschatten.
En ik had al gevraagd maar wellicht overheen gelezen; is het een welshje?
ps wat wordt bedoeld met die gratis bloedtest op cushing?
Mijn Bambi (mijn pony heet ook zo) lijkt dat mogelijk ook te kunnen hebben namelijk..
parador schreef:Geweldig dat je dit doet voor deze pony, ze komt er ongetwijfeld weer bovenop met een hoop tlc.
Maar nu even voor iederen die er over valt dat deze pony door de marktkeuring heen is gekomen ( als dat al gebeurt is) stel je voor dat deze pony NIET was toegelaten, waar was ze nu?? nog steeds op een kale paddock zonder enige vorm van liefde, wachten op een lekkkere pluk hooi of een litertje water. Laat staan dat die veearts of tandarts even komt kijken.
ik ben BLIJ dat ze dan wel/niet is gekeurd en dat jij haar bent tegengekomen. Anders had ze het zeker niet geredt.
Dank Je Wel.
Keep us Posted