Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zoe_97 schreef:Ik erger me net eraan dat mensen zich bemoeien met hoeveel ik met mijn paard doe...
Ik had zelf een knieblessure en heb het enorm druk met school. Mijn paard staat dus ook veel stil en zelf ga ik niet veel meer naar stal (ik zit nu ook op kamers). Maar paardje komt niets te kort en loopt 24/7 buiten met vriendjes. Vind ik veel minder zielig dan dieren waar de eigenaar zoveel mee bezig is, maar nog steeds alle momenten dat de eigenaarcer niet is op stal moeten staan.
(Gelukkig nu eindelijk een fatsoenlijke verzorgster gevonden die mijn paardje lekker veel aandacht geeft)

Ojajoh schreef:mensen die dingen doen, waarvan je gezegd hebt ze echt niet te mogen doen! dan kan ik erg pissig worden
ik sta alleen maar moet dus ook alles alleen oplossen, terwijl de eigenaren zelf 3 shetten hebben lopen.. Daar kan ik bij tijd en wijlen wel eens moe van worden.. Sta ik in de regen de hooibakken bij te vullen, staan zij gewoon door het keukenkraam naar buiten te kijken, lekker warmpjes
En dan wel na weken opeens opzadelen en uuuuren buiten rijden wat ik niet helemaal eerlijk vind naar het paard toe. Maakt mij verder weinig uit, maar de meeste van die paarden worden strontvervelend van het niks doen
Dan is er weer iets en dan denk ik soms echt wel een beetje van 'ga gewoon eens wat doen met dat beest!'. Maar goed, leven en laten leven
Heb wel altijd de bak voor mezelf 
echt hoor
Hoe heerlijk ik dit weer ook vind is het wel erg koudddd als ik met emmers water moet sjouwen en ijs moet bikken.