Had ook de broek voor 1 euro
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar lagen boven en werden steeds bij gevuld
liedjuh2 schreef:dravergekkie schreef:Mhm misschien van de week maar even langs gaan om punten van de pas te gebruiken , die zullen dan eerders ook wel niet meer geldig zijn ?
Gingen ze ook zo'n uitverkoop doen dat je weet toevallig ?
Ik weet niet of je de punten al ingewisseld hebt, maar tijdens de uitverkoop van hyporama had ik gevraagd of ik ze kon inwisselen en die gaven aan dat ze de punten van alle klanten over gingen zetten op een ej pas. Hoe en wat verder weet ik niet. Maar ik heb/had er nog 17 euro opstaan. Dus beter doen ze dat wel.
Rivjenn schreef:Vroegop in Sint Pancras was een tijd geleden overgenomen door Hyporama en gaat nu sluiten... Vind ik wel jammer. Het begon net weer een beetje een leuke winkel te worden
Celine_Famke schreef:Rivjenn schreef:Vroegop in Sint Pancras was een tijd geleden overgenomen door Hyporama en gaat nu sluiten... Vind ik wel jammer. Het begon net weer een beetje een leuke winkel te worden
Gaat die sluiten? Dat wist ik helemaal niet! Kom daar vrij vaak.. Is zo'n beetje om de hoek voor mij. Kleine, maar fijne winkel.