Ze zal wel wat dikke vacht hebben waardoor ze je vingers niet zo voelt. Of anders wat meer druk gebruiken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze heeft niet echt een dikke vacht, iets dikker dan een zomervacht maar ook zeker nog geen dikke wintervacht
En heb echt wel wat druk gezet op een gegeven moment, ook op wat verschillende plekken geprobeerd zegmaar (iets meer links, iets meer rechts), maar ze bleef me maar schaapachtig aankijken
kirsten4 schreef:Hoevenkrabbers zal ik nog eens proberenZe heeft niet echt een dikke vacht, iets dikker dan een zomervacht maar ook zeker nog geen dikke wintervacht
En heb echt wel wat druk gezet op een gegeven moment, ook op wat verschillende plekken geprobeerd zegmaar (iets meer links, iets meer rechts), maar ze bleef me maar schaapachtig aankijken
Wel iéts, maar weinig hahaha

mijne komt te koop als ik andere kan kopen haha

Alleen haar hoofd nog als ze dat wil hebben, maar het was toch echt te donker haha 
Ze deed het best braaf, wat onwennig af en toe maar was prima te doen verder 

En haar achterbenen onderaan nog ietsje, maar daar is mevrouw écht geen fan van dus dat pakken we steeds een stukje mee 

Amazone gaat dan ook weer 2x mee, super leuk dus!
maar dan zit ik jou topic te bekijken en opeens is de mijne weer volslank

Daarna lekker even gepoetst en het tuig opgedaan, twijfelde over wel of niet een zweetdekentje erop, er stond daar namelijk een gure wind en ik ging langs de weg 'mennen'.. Uiteindelijk wel gedaan, maar ik gok dat het met vergelijkbaar weer de volgende keer ook wel zonder kan, ze was namelijk ook op haar hals (waar dus geen deken zit) gewoon normaal warm, maarach, dekentje kan nooit kwaad

In de wei ging ze lekker rennen en rollen om vervolgens weer over te gaan tot het belangrijkste van de hele dag: eten natuurlijk
Zij blij, ik blij