Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar zou graag studeren wat ik écht leuk vind (godsdienstwetenschappen) in plaats van wat handig is (communicatie- en informatiewetenschappen). Goed, ik ben nu werkzaam als hypotheekadviseur dus dat is wéér een andere richting maar het gaat om het idee
JoSav schreef:Ik heb geen idee of ik de titel mag onthullen, maar die laat zich eigenlijk wel raden.En nee, het is niet dezelfde titel als de documentaire want dat waren oorspronkelijk twee losse projecten die door timing en expertise zijn samengesmolten.
)

Oorspronkelijk was de verschijningsdatum in januari, maar dat werd dus uitgesteld.
Ik ben misschien gewoon veel te voorzichtig met dingen verklappen omdat ik steeds denk dat ik anders het gras voor de voeten van de uitgever wegmaai met aankondigingen enzo. De titel ligt uiteraard vreselijk voor de hand en was al vanaf het begin duidelijk inderdaad, namelijk, heel simpel: Het Friese paard.
Haha, foei. Het boek gaat echt over het Friese paard tot nu. De nadruk ligt op de geschiedenis, hoe het ras is ontstaan, waarom het ras zich heeft ontwikkeld zoals het zich heeft ontwikkeld, maar ook de rassen die de Fries hebben beïnvloed en vice versa komen aan bod. De discussie Arabisch bloed laat ik zeker niet ongemoeid! Ook meer recente invloeden, zoals bij de Kladruber en heel recent de Arabofries en Barock Pinto worden aangestipt. 

Maar jammer vind ik het wel. Enorm jammer.
Dan zie je er in dezelfde outfit iig wel beter uit.
Eerste wereld problemen...
ben benieuwd!! 

. En stoeterij stond er