We hadden gezegd stuur er maar een paar leuke. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We hadden gezegd stuur er maar een paar leuke. Femke schreef:Anoli schreef:Er zit niet echt iets bijzonders tussen vind ikDamelza schreef:Ik word er ook niet heel warm van. En dan voor maar 3 clinics die wel oke klinken...Anoniem schreef:Ik heb net het programma bekeken.
Het stelt echt helemaal niets voor.Anoli schreef:Ja dat vind ik gewoon zonde van mijn geld.
Ik vind 't overigens niet gepast, hoe er nu hierboven over de clinics door verschillende mensen in het topic geschreven wordt...![]()
Dat is voor de personen die clinics/workshops/shows/lezingen geven niet fijn om te lezen en het toont een gebrek aan respect en empathie.
Natuurlijk kun je zeggen dat je er misschien meer van verwacht (op voorhand) of dat het je niet de beste show in de wereld lijkt.
Maar om nou van te voren al met kreten te komen dat het "echt helemaal niets voor stelt" en dat het "zonde van je geld" is...
Kom op.....![]()
De mensen die een show/clinic/workshop/lezing geven doen daar hard hun best voor en zijn in veel gevallen al wekenlang bezig met voorbereiden...
(Bovendien doen ze die shows speciaal voor jullie, het publiek.
Ik weet niet hoe het met de andere shows is afgesproken, maar ik weet van mijn onderdeel in ieder geval dat ik daar geen vergoeding voor krijg.
Zelfs geen reiskosten. Dus we komen vrijwillig, zodat júllie als bezoeker iets leuks hebben om naar te kijken naast het snuffelen bij de kraampjes.)
Vind je het zelf dan ook niet een heel klein beetje ongepast om deze mensen van te voren al af te branden op een forum?
Je hoeft niet te doen alsof je dol-enthousiast bent als je nu vooraf denkt dat het programma niet top zal zijn, maar het is het andere uiterste om dan op een forum rond te schreeuwen dat het allemaal maar waardeloos is.
Bedankt...![]()
(ja, ik ben zelf óók één van de mensen die een lezing geeft en daar al weken mee bezig is in de voorbereiding...)
Vind t echt triest zoals mensen hier hebben gereageerd. Toen ik dat las zakte de moed een beetje in me schoenen om te gaan. Valt het dan echt zo tegen? Dacht ik bij mezelf..
Maar voor menig nieuw paardenbaasje was er mogelijk wel kennis te behalen. Japeloup schreef:Komone, even een reactie op je verwachting van de working Equitation.
Dit was een demo van de Workersacademy.nl die zich puur richt op WE voor maneges. Natuurlijk is het leuk om een spetterende demo te zien, maar daarvoor moet je niet komen kijken naar de workersacademy. Die willen juist laten zien hoe je begint met WE rijden. Rust, ontspanning en vertrouwen zijn sleutel woorden voor WE! En de spectaculaire demo mensen zijn ooit vanuit deze basis begonnen! Anders komen ze binnen de WE niet op dat niveau waarvan mensen graag de spectaculaire shows zien.
RuthenRoos schreef:Alles heeft veel te maken met de verwachtingen die je van tevoren hebt. En die geschapen worden. In de vooraankondiging werd de oude beurs genoemd en daarmee was het absoluut (nog) niet te vergelijken! Als je dan 4,5 u in de auto zit, valt het gewoon tegen. Neemt niet weg dat het best leuk was en dat er in de lezingen veel te leren viel. Maar een grote showring met zitplaatsen met echte shows is een must, zeker als je met kinderen komt! Daarnaast moeten de lezingen beter aangekondigd worden en begeleid. Een van de mensen had geen laptop, geen versterking. Ondertussen ging er steeds een auto alarm af. De ringen waren niet duidelijk genummerd. Dit is niet als afkraken bedoeld,maar dit is zoals ik het heb ervaren. Ik heb een leuke dag gehad, maar ik heb er te ver voor gereden tov van wat er te doen was.

)
). Hopelijk zijn ze zo professioneel om een evaluatie rond te sturen.
ze hadden daar misschien een aantal briefjes op moeten plakken.
Alja schreef:Dan had jou kleine mannetje hem ws nog los getrokken of kan hij al lezen
(Maar hij kan lezen)