Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helaas lees je echter vaker verhalen waarbij het helemaal mis gaat... KoudbloedKim schreef:En toch he, wat nou als die vrouw net haar man/kind/huis/whatever is kwijtgeraakt?
Geen cent meer over heeft en geen mentale kracht meer heeft om voor het dier te zorgen?
En het dier echt nog gezond is en zelfs nog bereden kan worden?
Ik weet het niet en ik wíl hier ook niet over oordelen.
Siesjuh schreef:KoudbloedKim schreef:En toch he, wat nou als die vrouw net haar man/kind/huis/whatever is kwijtgeraakt?
Geen cent meer over heeft en geen mentale kracht meer heeft om voor het dier te zorgen?
En het dier echt nog gezond is en zelfs nog bereden kan worden?
Ik weet het niet en ik wíl hier ook niet over oordelen.
Ben het volledig met je eens! Ik denk dat als we allemaal eens een beetje minder snel zouden oordelen, de wereld een stuk gezelliger was. Maar dat ter zijde. Ik zou onder die omstandigheden ook een ander plekje zoeken voor mijn trouwe vriend/vriendin...zeker als ze nog gewoon gezond zijn! En zelfs als dat niet zo is en je bent daar eerlijk over, dan is het toch aan degene die hem opvangt of die dat wil of niet? Het is alleen jammer dat niet iedereen te vertrouwen is en je je paard dan soms in situaties terug ziet, waarin je hem niet wil zien...

KoudbloedKim schreef:Dat snap ik helemaal, alleen zijn er wel mensen die inslapen als makkelijke oplossing zien en dat is waar ik over struikel.