Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook erg benieuwd naar een foto! salitka schreef:Leuk topic! Ook ik heb een 3 jarige genaamd Genève (Charmeur x Farrington) afgelopen winter hebben we haar wat gelongeerd, en een zadel opgehad, ook een aantal keren gehangen, ging prima! Als ze straks terug komt uit de wei gaan we haar rustig aanrijden. Ze is nu 1.62m helaas wat aan de kleine kant dus ik hoop dat er nog een klein stukje bijkomt. Haar moeder is 1.79m en papa is ook 1.76m dus nooit verwacht dat ze zo klein zou blijven haha ach we zien wel!
Het lukt me gewoon niet, maar blijf het proberen
. Het plan is om hier een halfjaartje/jaar mee te rijden en dan een serieus zadel te kopen. Ik heb het geluk dat ze een behoorlijk rechte rug heeft, waardoor ik met deze el cheapo oplossing voorlopig uit de voeten kan. Nu heeft het nog zo weinig zin om een beter zadel te kopen aangezien ze veel zal veranderen.
loopt nu nog lekker in het land met z'n matties
Ik hoop dat hij net zo braaf wordt als de jouwe , hij is wat gevoelig maar heeft enorm veel vertrouwen
dan ik erop brr wat was dat hoog haha, gaat hij ook moeten leren dat ik opstap met krukje, want met mijn “hoogte” kom ik er anders niet haha. Nog wat moeilijk in de hand, maar moet leren van hem iets “vaster” te houden nu waren mijn teugels maar wat aan loshangen, dus hop volgende keer meer contact durven nemen! Galop heb ik even getest maar het enige wat ik kreeg was een middendraf
volgende keer zweepje erbij, volgens die man was hij gewoon een lui paard, ik noem het nog een jong-ik-snap-niet-wat-je-bedoelt paard hij stond ook als een gek te pompen erna tsja