god, ik moet nog tot 15 sept wachten tot ik iets kan bestellen Wil zo graag de ice blue big square!
romyamb
Geplaatst: 27-08-14 21:34
pradadaan schreef:
Mooi dekje Anneloes! Staat goed op je paard
Ik heb vanmiddag de big square iceblue en de big square navy besteld Ik wil ook een capri dekje, maar ik denk dat ik de nieuwe versie van de cotton bicolor wel leuk vind in capri met navy streep
Is er al iets van de wintercollectie van equiline bekend? Weet iemand dat?
Netje
Geplaatst: 27-08-14 22:37
Ik hoor hier niemand over de nieuwe Eskadron Platinum collectie 2014. Wij hebben verschillende dekjes van de vorige collectie, halster, zweetdeken etc. en die blijven er mooi. Verder vind ik Eskadron altijd meer van hetzelfde (beetje altijd dezelfde kleuren en die geruite dekens heb ik nou wel gezien in alle varianten):
De platinum van dit jaar vond ik een beetje tegenvallen, ik vond de pailetten er een beetje goedkoop uitzien.. Ik heb wel het crystal dekje in champagne gekocht, die vond ik wel heel chique! En lekker zacht, van fluweel
foxy80
Geplaatst: 28-08-14 11:39
Netje, omdat platinum al uit is en bij zomercollecties hoort Ik heb trouwens net de bonthalsters geleverd gekregen en snap nu de hogere prijs: niet alleen zit het bont ook op de bakstukken, maar je kan het overal (neus, achter oren, bakstukken) met klittenband van het halster halen en apart wassen
Foxy : Dat klinkt goed, handig als je een keer met een paard met wondjes zit. Zijn er ook (bont)halsters met één hoofdkleur of zijn er deze collectie enkel nog tricolor halsters? edit: typefout
foxy80
Geplaatst: 28-08-14 14:27
Van de platinum mogen de foto' s al wel online hoor Cuteapplepie. Yellow sun, ik had het over platinum
Mag ik me hier in het topic wel melden? In het andere topic word je toch genegeerd als je er niet bij hoort .. Ben benieuwd om de kleuren van de Eskadron in het echt te zien. Schockemoele (god hoe schrijf je het? :p) vind ik ook wel netjes. Heb nog niets besteld, heb nog niet echt iets van ja dat wil ik!
Klopt! Maar het is ook wel een beetje raar om zo binnen te vallen en mee te gaan kletsen bij een vast groepje mensen, toch? Dit topic is gewoon voor iedereen
het ligt er aan hoe je in een topic binnen komt, ik zit pas sinds kort in dat andere topic maar iedereen doet super gezellig en ik voel me daar echt niet buitengesloten ofzo Hopelijk word dit topic ook gezellig
Meestal een gedeelte wel. Nooit alles maar altijd de halsters en wat dekjes wel.
Flicka12
Geplaatst: 28-08-14 20:51
noorhermans1 schreef:
Meestal een gedeelte wel. Nooit alles maar altijd de halsters en wat dekjes wel.
Oh gelukkig, dankjewel!
_clau_1991
Geplaatst: 28-08-14 20:53
Ik ben al vol ongeduld aan het wachten wanneer de Eskadron collectie ook echt op de websites komt. Want die connecties die sommigen van hier hebben om voor te bestellen heb ik helaas niet Dus dat wordt nog even doorbijten!
Je kan bij foxy80 of Elfi volgesmij voorbestellen .. Zijn gewoon mensen die ook in 't andere topic zitten, zijn beide eskadron verkopers. Je ziet ze beide ook veel op de bokt markt