Workshop van Bertie Prinsen Overijssel.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Casca

Re: Workshop van Bertie Prinsen Overijssel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 09:44

Updateje dan maar, gisteravond toch maar naar het ziekenhuis, ik was meteen een bezienswaardigheid haha. Aantal chirurgen hadden het nog nooit gezien..

Maar deed veel pijn, misselijk, duizelig. Rolladebeen tot over mijn knie.. moest een nachtje blijven, maar ik mag zo naar huis! Yey!

Ben benieuwd naar iets uitgebreidere verslagen van het weekend :D

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 18:43

Maar ben je na die adderbeet dan niet direct naar een arts gegaan? :?

Op Wikipediawordt er nogal lauw over een adderbeet geschreven, tot mijn verbazing. :\

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 18:54

Het was vandaag een fantastische dag!! Heb genoten van alle ritten!
Ben bezig met de foto's uploaden en zal straks de link via priveberichtjes versturen!
Fotoalbum hierboven heb ik gedeactiveerd!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 19:21

Fijn dat je weer thuis bent Casca!

Poehh ik ben nu wel echt kapot hoor, wat een weekend! Wel erg leuk en leerzaam, heb genoten!
Dankje Bertie voor deze ervaring, heb echt fijne dingen gevoeld én gezien waar ik zeker wat aan heb en ook altijd wat aan zal hebben. :j

En iedereen bedankt voor de gezelligheid! We hadden echt een hele leuke groep met heel fijn opbouwende kritiek naar elkaar! :D +:)+

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 19:59

Heb iedereen linkjes gemaild met de fotos :)
Hopelijk staan er wat mooie / bruikbare tussen!

Bedankt voor de super dag! Voel me erg goed over dit weekend!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:14

Ben bezig met het uploaden van de foto's! Zal straks via pb even een linkje naar het album sturen :)

Vond het een erg leuk, gezellig, maar vooral leerzaam weekend! Heel fijn ook om bij andere combinaties mee te kunnen kijken en leren te zien hoe het eruit ziet wat je zelf voelt bij je paard :)
Bertie bedankt!!

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:24

Ben erg benieuwd naar de foto's! Heb ook zin om vanavond meteen weer te rijden en te kijken hoe het in de bak gaat. Voel me nog steeds "gelukkig" en "blij"!
Nu druk opzoek naar meer dressuur informatie en mijn eigen kennis vergroten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 10:08

Uploaden gaat héél langzaam, foto's zijn een beetje groot denk ik :') Maar we gaan gestaag door :D

topicje van Uris heb ik klaar, zitten een paar fijne beelden bij, maar ook wel wat mindere. Weet iig hoe ik ermee aan het werk kan!
[RIJ-ITP] Urissa bij workshop Bertie Prinsen

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 10:16

Mooie foto's :) Jammer dat ze niet allemaal scherp zijn geworden (vermoed dat deel van mijn cameratje af komt :))...

We wachten rustig (in spanning) af... Ben benieuwd namelijk, hoorde dat je er echt paar mooie tussen had zitten van mij!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 10:17

Hier gaat het ook héél traag... :=

Ben benieuwd naar de foto's!

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 10:33

Bedankt voor de foto's, zal ze vanavond op mijn eigen pc (nu op de werklaptop) even goed bekijken, maar zie zo snel al wel wat verbeterpunten nog, maar ook dat het paard al wel veel beter loopt op sommige fotos!
Er is nog flink wat werk aan de winkel, maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Bedankt!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 12:13

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 12:28

Leuk, ben benieuwd naar de topics!

Marinke heb je foto's gezien, mooi hoor, en onthoud van mij: mensen willen altijd commentaar hebben, als jou gevoel maar goed is :j (ik heb als aanmerking dat je beugels erg lang lijken, maar dat hoeft niet zo te zijn hoor ;) )

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:17

Ben echt erg blij met de foto's. Zit nog even op filmpje te wachten, maar hoorde dat die eraan komt ;)

Ik heb besloten zelf geen topic te openen. Ben erg blij met de foto's, maar vind ze niet bokt waardig. Wel geeft het een mooi beeld, vooral de paar foto's die ik heb van zaterdag en dan hoe ze zondag liep. Veel meer ontspannen.
Heb vanavond ook nog even gereden en goed geprobeerd het weer in praktijk te brengen. Merk nog wel dat ik mijn handen in stap wat te stil houd, maar ze liep heerlijk!
Heb ook op overgangen geoefend, gewoon langzamer licht rijden en proberen om niet met mijn handen eraan te komen... vind het erg moeilijk, maar het is gelukt.

Ik merk heel snel dat wanneer Liberty gespannen word, dat ik zelf ook gespannen word en dan ga ik het "proberen" op te lossen door de teugels strakker te nemen... FOUT! Dit vandaag ook meteen geprobeerd om dan de teugels weer "los" te gooien en weer ontspannen door te rijden. Ik vind het moeilijk, maar ik merk dat LIberty er wel op reageert. Ze liep zelfs aan het einden te kauwen/smakken op het bit. Dit heb ik nog niet echt bij haar gemerkt...
Moet mezelf ook echt erop corrigeren dat ik in stap meegeef met het hoofd. Betrapte me vanaovnd ook paar keer erop dat ik handen weer te stil hield. Heb er het vertrouwen in dat als ik nu een tijd goed oplet en dit blijf toepassen, dat ik het er weer automatisch in krijg en het blijf doen!

Ben erg blij met afgelopen weekend, een echte eyeopener! Bedankt allemaal! _/-\o_ B-) :*

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:49

Wat jammer Firefly4 dat je niet je eigen topic zou willen openen. -O-
Foto's niet bokt-waardig? HA! Dan krijgt BOKT met MIJ te doen! _-:(

We hebben allemaal leren rijden, met al onze problemen.
En ook voor Z-ruiters zijn de problemen in essentie nog steeds hetzelfde, believe me. :Y)

Jij was gewéldig! *\o/*
We hebben gezien hoe je in staat bent toe te passen wat wordt gevraagd. Dat is bijzonder, niet iedereen kan dat zomaar.
We zagen allemaal wat voor verschil het maakt! *\%/*

Wel nogmaals mijn opdracht: Verdiep je in dressuur. :D
Maak je onafhankelijk van tegenstrijdige meningen. Word kritisch.
Je bent het al kritisch, en je gevoel gaf je gelijk. Vertrouw op je gevoel! +:)+
Nu moet je zorgen dat je het ook kunt onderbouwen.
Werk aan de winkel, dus! ~~}>

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:35

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:48

oh leuk al die topics!!!!
Firefly je topic is absoluut wel bokt waardig! Juist leuk om te zien hoe jullie het weekend zijn door gekomen!

En de rest ook echt super leuk om te zien!!!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:32

Zag net op facebook voorbij komen dat er vandaag in Borne ook iemand is gebeten door een adder. Stom toeval of zullen er ineens meer zitten?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:38

Firefly zoals ik je zondag ook al zei vind ik het echt heel knap en SUPER hoe je de tips enzo direct wist op te pakken toe te passen! Dat deed je heel goed! :D :D
Ga nu even je topic bekijken, snap het dat je het eng vind en zegt niet bokt-waardig te vinden. Ik post ook niet snel foto's van mezelf op bokt en open al helemaal niet snel een topic, er word zo snel, ja uhh gemiept? :+

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:52

Als er wordt gemiept ga ik meppen. *\%/*
Mét argumenten.
Kom maar op! ~~}>

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:00

hahahaha, ik lig hier helemaal in een deuk om je post Bertie :D :D

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:09

Nou ja, alle gekheid op een stokje. ;)

We hebben twee fijne dagen gehad. :):)
Warm vooral, maar dankzij het badje van Joolien konden we steeds even de nodige verkoeling vinden. :)

Het is fijn de individuele topics te lezen. Te zien wat mensen meenemen van de workshop.
Ik hoop dat wat er tijdens de workshop is gebeurd (en er is véél gebeurd) ook met andere paarden in de toekomst kan worden toegepast.

Door de workshop is chemie ontstaan tussen de deelnemers. Het is fantastisch te zien hoe we op elkaar reageren. <3

Het is precies hoe ik mij een workshop voorstel: samen werken. Ook daarna. Samen.

Dank jullie wel, jullie waren en zijn geweldig! *\o/*
Ik heb genoten! <3

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:24

Ik kreeg vanavond hele tijd complimenten bij mijn rijles :)
Instructrice zei steeds: wat loopt ze mooi, wat rijd ze ontspannen! Super! volhouden zo!
Heel af en toe werd ze wat heet met rijden, normaal heb ik dan moeite met terugrijden, maar dat ging nu super. Ze was echt verbaast.
Na de les verteld over de workshop en ze vond dat super goed van me dat ik dat heb gedaan en ze gaf ook aan dat als ik mogelijkheid had dat vaker zou moeten doen.
Ook zij ziet meer in onze combinatie.

Op het bewegen van de handen gaf ze geen commentaar. Heeft ze het ook niet over gehad. Enigste wat ze zei was dat ik rustiger moest zitten. Maar dat had ik tijdens de workshop ook.
Werd al wel beter vandaag weer.

Heb genoten van de les, lange tijd niet zo genoten als vanavond!
Dus nogmaals bedankt!!!

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:19

Ben benieuwd, we zijn nu een week verder...
HOe bevalt het rijden jullie nu?

Ik moet nog erg wennen aan de stappen, maar het gaat steeds beter en het voelt heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 11:20

Helaas gaat Ellie terug naar de eigenaar, ze gaat nog lekker een tijdje het land op :)
Baal er wel van...